Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
mariska01 - 25-03-2015 13:44:49
Elektronica & TV

wat te doen

Een dit is tv kastje in december besteld. in verband met het niet functioneren van het kastje deze retour verzonden.
dit pas 29 januari daar dit is tv erg slecht bereikbaar is.
uiteindelijk niks gehoord en 3 in gebrekestelling brieven aangetekend gestuurd. met in de laatste een ontbinding van de koop. en het verzoek mij geld terug te storten. hier ook geen reactie op. uiteindelijk via facebook messenger contact met ze weten te krijgen. nu gaan ze niet in op mijn verzoek omdat ze waarschijnlijk niet snappen dat ik volledig in mijn recht sta wat betreft de ontbinding van de koop. ze sturen nu weer een nieuw kastje op. wat hiermee te doen? ik hoef dat kastje namelijk niet meer. ben er helemaal klaar mee. maar wanneer ik naar een reactie vraag, krijg ik die niet of ze verwijzen me door naar de site om via die procedure contact te houden . wat ik overigens al vaker geprobeerd heb en ik hier uiteindelijk ook geen reactie op ontvang.
ik wil graag weten wat nu te doen. en zou graag mijn verhaal in de media gooien. iemand tips?