ma
door mariska01 Mar 25, 2015 om 13:44
Elektronica & tv

Wat te doen

Een Dit is TV kastje in december besteld. In verband met het niet functioneren van het kastje deze retour verzonden.
Dit pas 29 januari daar dit is tv erg slecht bereikbaar is.
Uiteindelijk niks gehoord en 3 in gebrekestelling brieven aangetekend gestuurd. Met in de laatste een ontbinding van de koop. En het verzoek mij geld terug te storten. Hier ook geen reactie op. Uiteindelijk via Facebook Messenger contact met ze weten te krijgen. Nu gaan ze niet in op mijn verzoek omdat ze waarschijnlijk niet snappen dat ik volledig in mijn recht sta wat betreft de ontbinding van de koop. Ze sturen nu weer een nieuw kastje op. Wat hiermee te doen? Ik hoef dat kastje namelijk niet meer. Ben er helemaal klaar mee. Maar wanneer ik naar een reactie vraag, krijg ik die niet of ze verwijzen me door naar de site om via die procedure contact te houden . Wat ik overigens al vaker geprobeerd heb en ik hier uiteindelijk ook geen reactie op ontvang.
Ik wil graag weten wat nu te doen. En zou graag mijn verhaal in de media gooien. Iemand tips?

406 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Mar 25, 2015 om 14:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo mariska01,

Je hebt het kastje niet binnen de gestelde periode teruggestuurd.
Je was er niet tevreden over- kastje werkte niet goed - en hebt nu een nieuw kastje gekregen.
Dan hebben ze m.i. dus correct gehandeld.

Maar je zou je verhaal op klachtenkompas.nl kunnen zetten.

ma
door mariska01 - Mar 25, 2015 om 15:31
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Nee dit was hun oplossing dat ik het retour kon sturen en een nieuw kastje zou krijgen. Zij blijven uit met een reactie op mijn retour. In hun voorwaarden staat dat er binnen twee weken een retour zou zijn. Zij komen zelf hun voorwaarden niet na. Daarom heb in die in gebreke stelling brieven gestuurd.

edrick3
door edrick3 - Mar 25, 2015 om 15:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@mariska01,

Dan had ik het verkeerd begrepen: je hebt dat nieuwe kastje dus nog steeds niet ontvangen.

Hier nog een voorbeeldbrief.

Of deze is wellicht nog beter.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer