Wat te doen
Een Dit is TV kastje in december besteld. In verband met het niet functioneren van het kastje deze retour verzonden.
Dit pas 29 januari daar dit is tv erg slecht bereikbaar is.
Uiteindelijk niks gehoord en 3 in gebrekestelling brieven aangetekend gestuurd. Met in de laatste een ontbinding van de koop. En het verzoek mij geld terug te storten. Hier ook geen reactie op. Uiteindelijk via Facebook Messenger contact met ze weten te krijgen. Nu gaan ze niet in op mijn verzoek omdat ze waarschijnlijk niet snappen dat ik volledig in mijn recht sta wat betreft de ontbinding van de koop. Ze sturen nu weer een nieuw kastje op. Wat hiermee te doen? Ik hoef dat kastje namelijk niet meer. Ben er helemaal klaar mee. Maar wanneer ik naar een reactie vraag, krijg ik die niet of ze verwijzen me door naar de site om via die procedure contact te houden . Wat ik overigens al vaker geprobeerd heb en ik hier uiteindelijk ook geen reactie op ontvang.
Ik wil graag weten wat nu te doen. En zou graag mijn verhaal in de media gooien. Iemand tips?
Hallo mariska01,
Je hebt het kastje niet binnen de gestelde periode teruggestuurd.
Je was er niet tevreden over- kastje werkte niet goed - en hebt nu een nieuw kastje gekregen.
Dan hebben ze m.i. dus correct gehandeld.
Maar je zou je verhaal op klachtenkompas.nl kunnen zetten.
Nee dit was hun oplossing dat ik het retour kon sturen en een nieuw kastje zou krijgen. Zij blijven uit met een reactie op mijn retour. In hun voorwaarden staat dat er binnen twee weken een retour zou zijn. Zij komen zelf hun voorwaarden niet na. Daarom heb in die in gebreke stelling brieven gestuurd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer