Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gi
giralfredo - 29-03-2015 22:45:50
Geldzaken & Recht

CanalDigitaal

Bij canaldigitaal heb ik in 2013 mijn "recreatie-, abonnement" opgezegd, omdat we daar niet of nauwelijks gebruik van maakten. daarna ben ik door hen gebeld om het nog eens te proberen. zij stellen nu, dat ik verlengd zou hebben, maar met een ánder, tweejarig, abonnement: set top box pakket. mijn vrouw en ik herinneren ons dat telefoongesprek héél anders, maar hebben geen inzage in de gespreksinhoud. wij moeten nu betalen en worden gedreigd met een incasso-bureau. kán dat zomaar? moeten wij nu éérst betalen, of wordt er van hun kant gewoon gebluft?
met vriendelijke groet,
a.j. bakels