Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eclipse
eclipse - 03-04-2015 17:50:24
Geldzaken & Recht

oxxio

Hallo, ik ben verleden jaar 31 mei overgestapt naar oxxio, helaas dikke pech, aan vastrecht betaal ik 14,50 pp = 29 p/m op de vraag toen of dit gewoon stedin was werd er positief gereageerd. nu is het een vastrecht wat ze zelf beslissen , ik had hier eerder een vraag over.
en dat kwam door de ipad air..
niet één dag heeft mijn app normaal gewerkt momenteel werkt ie de afgelopen 3 maanden helemaal niet meer ik moet alles via de mensen van fb doen vandaag het zoveelste emailtje van oxxio kijk, huiver en l;eer ... kopie

beste heer / mevrouw van ikdus :-)

je hebt contact opgenomen met onze klantenservice omdat je mijn oxxio account/app niet naar behoren functioneert. helaas kunnen we dit niet zo snel oplossen als we zouden willen.

we hebben je verzoek uitgezet bij onze ict-afdeling om dit zo snel mogelijk te verhelpen. je kan binnen 15 werkdagen een reactie van ons verwachten. excuses voor het ongemak.
meer informatie of vragen?
kijk op oxxio.nl/service of neem contact op met onze klantenservice, op werkdagen van op werkdagen van 08.30 tot 19.00 uur bereikbaar via het gratis telefoonnummer 0900 - 55 66 777 (55 cent per gesprek + je belkosten).

met vriendelijke groet,


medewerker klantenservice

oxxio
klantenservice

e klantenservice@oxxio.nl
t 0900 - 55 66 777
i www.oxxio.nl

postbus 1952, 1200 bz hilversum

wat me mateloos irriteert is dat dit het 7e ticket zou worden, en gratis bellen voor 55 cent heb ik nog never nooit niet zooo stom achterlijk idioot gelezen

let wel ik ken mijn termijn bedragen niet aanpassen, mijn gegevens niet bewerken/invullen op de website /app en ipad en gal s5

hoera er gloort licht, nuon mijn oude leverancier gebeld of ik terug kon en zei de boete betalen en dat is inmiddels per aankomende 3 juny geregeld , schriftelijk en mondeling... dan ga ik 3, 50 en 3,75 vastrecht betalen bij oxxio zou ik als ik zo stom was te blijven 1064 euro in 3 jaar betalen weggegooit geld dus we hebben de contract data express op 3 july gezet ivm teruggaaf ipad air..

mag ik de kassa site en/of de radar site nu eens oproepen op te houden met dat woekerpolis gedoe en eens aandacht te gaan besteden waar anderen last van hebben, maar geen aandacht krijgen uiteraard is de woeker affaire terecht, maar dat loopt al zo lang mogen nu de andere consumenten eens radar/kassa ?? aub help gedupeerden ook eens een handje bij het oplossen van de energie boem de woekerstroom/gas.. de oplichterij door te zeggen dat vastrrecht de vaste lasten van stedin zijn