Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

po
pooljohnny - 12-04-2015 15:23:56
Computers & Telefonie

Niets extra,s van Vodafone......

Ben sinds 16-02-2015 bezig met het verlengen van m,n abonnement, dit nav van ondertekende mail van de heer harry odenhoven,directeur klantenservice.
wij zijn zo blij dat u al 9 jaar klant bent van vf! ......ik merk er weinig van!!!!
8x mail ontvangen "blij met uw bestelling" 8x mail ontvangen'"uw bestelling is geannuleerd..
heb inmiddels de hele afd. verkoop aan de lijn gehad, casenummers aangemaakt,handmatig orders ingezet,smsen ontvangen, excuses enz.enz.enz.
werkelijk niemand kan je helpen,daarin is vf op twitter de grootste lacher, wat een soap...."inderdaad heel vervelend allemaal,maar ik kan u helaas niet helpen"

laatste mail van vf: het gekke is dat ik helemaal geen bestelling van u in het systeem zie staan...en daardoor kan de vluggertjes deal die u mondeling zou hebben afgesloten geen doorgang vinden, maw die is nu niet meer geldig!!! een gotspe!!!!

het is zo rampzalig.