Niets extra,s van Vodafone......
Ben sinds 16-02-2015 bezig met het verlengen van m,n abonnement, dit nav van ondertekende mail van de heer Harry Odenhoven,directeur klantenservice.
Wij zijn zo blij dat u al 9 jaar klant bent van VF! ......Ik merk er weinig van!!!!
8x mail ontvangen "blij met uw bestelling" 8x mail ontvangen'"uw bestelling is geannuleerd..
Heb inmiddels de hele afd. verkoop aan de lijn gehad, casenummers aangemaakt,handmatig orders ingezet,smsen ontvangen, excuses enz.enz.enz.
Werkelijk niemand kan je helpen,daarin is VF op twitter de grootste lacher, wat een soap...."inderdaad heel vervelend allemaal,maar ik kan u helaas niet helpen"
Laatste mail van VF: Het gekke is dat ik helemaal geen bestelling van u in het systeem zie staan...en daardoor kan de vluggertjes deal die u mondeling zou hebben afgesloten geen doorgang vinden, maw die is nu niet meer geldig!!! Een Gotspe!!!!
Het is zo rampzalig.
Beste pooljohnny,
de klantenservice van Vodafone is een drama.
Gewoon telefonisch opzeggen met opgaaf van deze reden.
Er zijn genoeg andere telecom aanbieders.
Als u opzegt komt u binnen de klantenservice van Vodafone 'een lijntje dieper', dan is er meer mogelijk (laat vooral ook uw ergernis en ongenoegen merken).
Heb het zelf zo ervaren, maar ik was er al klaar mee dus ondanks alle mooie kortingen die men bood gewoon opgezegd. Het ging bij mij ook om een verlenging met afspraken die men niet na kwam (wel zonder telefoon erbij).
Ik snap Vodafone ook niet, het is algemeen bekend dat de klantenservice van Vodafone compleet waardeloos is maar Vodafone zelf vind dat blijkbaar allemaal prima.
Beste pooljohnny,
Ik vind het erg jammer om te lezen dat u zoveel problemen ervaart met deze bestelling. Er zijn ingrijpende vernieuwingen geweest met ons klant- en ordersysteem en daar heeft u momenteel helaas even last van. (www.vodafone.nl/vernieuwing)
De overgang is al voltooid maar we zijn nu nog hard aan het werk om enige 'vastlopende orders' te verwerken. Ik kan via deze weg helaas geen bestelling doorvoeren of een nieuwe aannemen. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze orderstatus afdeling of de telefonische verkoop afdeling waarmee u de bestelling heeft doorgenomen. https://www.vodafone.nl/support/bestelling/je-bestelling.shtml
Als u dit al gedaan heeft, is het helaas even afwachten totdat de bestelling helemaal geannuleerd of doorgevoerd is.
Bent u momenteel niet bereikbaar, heeft u geen werkende simkaart of ervaart u andere praktische ongemakken? Dien dan een klacht in via www.vodafone.nl/feedback om dit aan ons door te geven.
Hopelijk is uw bestelling snel klaar voor verzending.
Met vriendelijke groet,
Mitch
24/7 Web Crew
@vodafonewebcare
Beste Mitch
Dit duurt al twee maanden. Houden jullie nog wel klanten op die manier?
@ Mitch
Dat het systeem niet functioneert, daar word ik al vanaf 16-02 mee geconfronteerd, dat iedere medewerker meldt dat hij/zij er niks aan kan doen, is me inmiddels na de vele contacten over mijn orderstatus met de afd.telefonische verkoop,orderstatus afdeling, klantenservice ook meer dan duidelijk!.
Op de vraag van tijger1 of jullie nog klanten houden op deze manier,zal het antwoord denk ik JA zijn, anders zou VF wel vlugger en adequater schakelen.
Maar misschien is er nog een oplossing voor deze slepende kwestie,want ondanks het feit dat ik zonder hiervoor uitgenodigd was, heb ik een mail met diverse bijlagen naar Webcare.nl gestuurd. En hier reageerde men op, dat het hele verhaal doorgestuurd is naar de technische dienst ipv de melding dat ik moet bellen over de status van mijn order en dat men er niks aan kan doen. O ja men excuseerde zich ook voor het ongemak...!
Wordt vervolgd.
Inmiddels is het 28 april 2015, ruim 2 1/2 maand verder.....
Inderdaad, er is nog steeds geen oplossing voor het probleem wat ik heb met verlengen van mijn abonnement bij VF.
De technische dienst van VF is er mee bezig.
Heb d,r geen woorden voor..
Ik zou flink hun facebook spammen als ik jou was. Twitter er ook een eind op los.
Denk verder aan klachtenkompas.nl en klacht.nl.
Zodat Vodafone net zo gek van jou wordt als jij van hun.
Hallo Geert, ik wil graag voor je nakijken of we iets voor je kunnen betekenen. Ik zie dat je meerdere berichten op onze wall los hebt geplaatst. Op deze manier is het erg onoverzichtelijk voor ons. Zou je a.u.b. enkel op dit bericht willen reageren? Zodoende blijft het overzichtelijk voor ons beiden. Ik begrijp uit je bericht dat je een aantal vragen hebt over je bestelling. Kun je kort en duidelijk uitleggen wat er op dit moment precies speelt? Ik hoor het graag van je. ........................................................
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer