Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rickfokker
rickfokker - 13-04-2015 15:22:28
Geldzaken & Recht

Hoe om te gaan met leverancier die NIET levert

Via bcc kocht ik op afroep een wasmachine. bij levering zou er worden afgerekend. dit werd netjes bevestigd via de verkooporder. er stond geen einddatum op de verkooporder. telefonisch werd mij ook duidelijk verteld dat het geen enkel probleem zou zijn om na bijv. 6 weken af te roepen. nu roep ik vandaag de order af (na ruim 5 weken) en mij word ijskoud verteld dat de order is vervallen na 2 weken, dat het apparaat niet meer leverbaar is (ook al is deze gereserveerd met de afroeporder) en dat ik geen vergelijkbaar of beter product geleverd kan krijgen voor dezelfde prijs. heel veel "begrip" werd er getoond, maar een oplossing ... ho maar. waar kun je naar toe? nergens. wat kun je anders dan bij een ander bestellen en de prachtige slogan: low pricing, high service vertalen in no pricing, crapy service.