Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

li
little_sunshine - 14-04-2015 18:16:57
Computers & Telefonie

herroepingsrecht en telefoonabbonement

Op 8 april 2015 ben ik via de phone house een contract aangegaan met ben voor 2 jaar, zonder nummerbehoud, dus deze zou per direct ingaan. zo staat ook vermeld op het contact.
ik kreeg bij dit abonnement een iphone5c gratis.

de phone-house was zo vriendelijk om direct de simkaart te plaatsen. geen service gaf het toestel aan. de phone house medewerker vertelde dat dit even kon duren... dus ik gewacht tot de volgende dag. maar er bleef geen service staan.
uiteraard terug gegaan naar de phone house, deze hebben ben gebeld. en die gaf aan het probleem niet op te kunnen lossen. de simkaart was was niet geactiveerd, en ze konden het niet oplossen.
er werd een nieuw sim-kaartje geplaatst, weer geen service. maar dat kon kloppen volgens ben. het had een dag of twee verwerkingstijd nodig om de simkaart om te zetten...
gisteren, maandag 13 april. nog steeds geen service.
ik wederom terug naar de phonehouse. hun weer bellen met ben. ze gingen het met spoed oplossen. vandaag zou er ontvangst moeten zijn..
u raad het al... ook vandaag helemaal niets.
weer terug naar de phone house.
weer bellen met ben. ze hebben geen idee waarom het niet werkt. ze hebben er een case van gemaakt. ik krijg binnen 2 weken bericht....
aangegeven, dat ik er wel klaar mee ben,
en een ander abonnement bij een andere provider wil afsluiten. volgens ben en the phone-house kan dit niet.

maar heb ik geen herroepingsrecht of dergelijk...
dit is toch belachelijk... ik heb hier toch niets aan?