Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

re
reimersdal88 - 16-04-2015 08:20:04
Vakantie & Reizen

Cheaptickets.nl klantvriendelijk????

Door overmacht heb ik mijn vlucht van manila naar amsterdam moeten missen.. en of dat nog niet vervelend genoeg is krijg ik daarbij ook nog eens te horen van cheaptickets.nl dat ik maar een nieuwe vlucht moet boeken en opnieuw moet betalen! pardon!??

ik heb tot nu toe twee keer dezelfde reactie ontvangen van cheaptickets.nl, namelijk dat de luchtvaartmaatschappij geen restitutie en geen omboeking toe laat bij een gemiste vlucht. wat een grote onzin! ik ben inmiddels zelf bij de luchtvaartmaatschappij geweest en drie keer raden wat die mij vertellen. mijn vlucht kan wel! nog gewoon omgeboekt worden. de enige voorwaarde die de luchtvaartmaatschappij stelt is dat het verzoek voor omboeking dient te komen van de partij die de betaling heeft verricht aan hen. en dat is cheaptickets.nl. cheaptickets.nl heeft met mijn geld de luchtvaartmaatschappij betaald!

dat ik boos ben dat lijkt me niet meer dan logisch! ik roep cheaptickets.nl op om alsnog met een klantvriendelijke oplossing te komen.