Cheaptickets.nl klantvriendelijk????
Door overmacht heb ik mijn vlucht van Manila naar Amsterdam moeten missen.. en of dat nog niet vervelend genoeg is krijg ik daarbij ook nog eens te horen van Cheaptickets.nl dat ik maar een nieuwe vlucht moet boeken en opnieuw moet betalen! Pardon!??
Ik heb tot nu toe twee keer dezelfde reactie ontvangen van cheaptickets.nl, namelijk dat de luchtvaartmaatschappij geen restitutie EN geen omboeking toe laat bij een gemiste vlucht. Wat een grote onzin! Ik ben inmiddels zelf bij de luchtvaartmaatschappij geweest en drie keer raden wat die mij vertellen. Mijn vlucht kan WEL! nog gewoon omgeboekt worden. De enige voorwaarde die de luchtvaartmaatschappij stelt is dat het verzoek voor omboeking dient te komen van de partij die de betaling heeft verricht aan hen. En dat is cheaptickets.nl. Cheaptickets.nl heeft met MIJN geld de luchtvaartmaatschappij betaald!
Dat ik boos ben dat lijkt me niet meer dan logisch! Ik roep Cheaptickets.nl op om alsnog met een klantvriendelijke oplossing te komen.
Van de site van cheaptickets:
Ons contactcenter is van maandag tot en met zaterdag bereikbaar van 09.00 tot 23.00u.
Telefoonnummer klantenservice:
0900 8150
Openingstijden:
Maandag t/m zaterdag van 9u. tot 23u.
Zondag van 10u. tot 15u.
Kosten telefoonnummer:
€ 0,40 per minuut, max. € 20
Stuur je vraag per mail naar:
info@cheaptickets.nl
Route en/of datum wijzigen
Mocht je onverhoopt je ticket willen wijzigen met bijv. een andere route of op een andere datum, dan brengt dit altijd kosten met zich mee. Wat deze kosten zijn, en of het is toegestaan, is afhankelijk van je vlucht en daarbij de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij.
Daarnaast rekent CheapTickets.nl € 50 per ticket administratiekosten om de eventuele wijziging voor je te verzorgen. Als je het Premium Service Pakket hebt geboekt, zijn de administratiekosten van CheapTickets.nl voor jou gratis.
Om je boeking te wijzigen bel je naar: 0900 – 4564560 (€ 1 per gesprek).
.....Dat ik boos ben dat lijkt me niet meer dan logisch!.....
Lijkt mij ook.
Nog maar eens aan de bel trekken.
Hoop voor je dat het geregeld wordt.
Anders klacht plaatsen op klachtenkompas.nl
Suc6
Die overmacht is hooguit van belang voor een reisverzekering. De goedkoopste tickets zijn vaak helemaal niet om te boeken. U geeft te weinig gegevens om te kunnen beoordelen of de reactie van CT terecht is.
@gerbera, wie niet op de kleintjes let.... maar de rest in het antwoord van @edrick3 verontrust me dan een beetje: met een maximum van €20,00. Weet ik veel hoelang je bij "Cheap Tickets" moet wachten. Als ik een 0900 moet bellen zoek ik toch eerst of er een alternatief is, toch niets mis mee als zoiets beschikbaar is.
@tenormin,
Denk dat gerbera deze zin bedoelt:
Om je boeking te wijzigen bel je naar: 0900 – 4564560 (€ 1 per gesprek).
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Wunderland Kalkar onterechte kostem
Mogen personeelskosten zo worden doorberekend ? Lees meer
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer