Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

si
sietske - 17-04-2015 15:33:23
Elektronica & TV

hoe krijg ik een nieuw apparaat van Nespresso

Ik stel hier voor de tweede keer een vraag over mijn nespresso.
ik heb in november een nespresso-apparaat van krups gekocht bij de media markt. hij is me daar verkocht door een medewerker van nespresso.
al na een week gaf het appraat problemen. hij weigerde koffie te zette. knipperende lichtjes, een hoop lawaai, kapotten cups en halve tot nog minder gevulde kopjes.
na eerst gemaild en later gebeld te hebben met nespresso werd het apparaat opgehaald ter reparatie. ik kreeg het 3 dagen later al weer terug met de mededeling: geen gebreken gevonden.. het tweede kopje dat ik probeerde te zetten ging alweer mis. weer gebeld, toen zou het aan het ontkalken liggen, let wel een apparaat van een maand oud!!. ontkalkt, wat uiteraard niet hielp. weer gebeld, dan maar een nieuw waterreservoir. ook dat was niet de oplossing. er is me toen door een medewerker toegezegd dat als deze reparatie niet zou werken ik een nieuw apparaat zou krijgen.
dus weer ter reparatie aangeboden. dit keer kreeg ik het apparaat na drie weken terug met de mededeling dat de pomp stuk was en vervangen.

ik heb het nu weer drie weken in huis en de ellende begint weer.

elke keer een weigerend apparaat!!! waardeloos, zeker als je bedenkt dat het apparaat 3 maanden oud is, 150 euro heeft gekost en elke cup ook nog eens 40 cent kost.

dit keer heeft mijn man met nespresso gebeld, omdat ik van mijzelf weet dat ik het na al deze ellende niet meer vriendelijk kan houden.
hij heeft duidelijk gemaakt dat twee pogingen om te repareren genoeg zijn en we nu een nieuw apparaat willen, of ons geld terug.
je komt er absoluut niet door bij nespresso. hij moet weer opgehaald en gerepareerd worden.
volgens mij heb ik wettelijk recht op een nieuwe, nadat je de fabricant twee keer de kans hebt gegeven om hem deugdelijk te repareren.

hoe krijg ik waar ik volgens mij recht op heb, namelijk een nieuw apparaat?