Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
ninapliek - 22-04-2015 15:43:39
Computers & Telefonie

Ziggo en de vaste klant

Wij zijn al 6 jaar goede vaste klant bij ziggo en waren altijd wel tevreden tot dat ziggo samen ging met upc; blokjes, strepen, stilstaand beeld etc.
omdat wij een oude humax hebben en de boel al 2x gereset hadden was het misschien tijd voor een nieuw kastje en het daarbij behorende abonnement.
het "connect and play compleet"leek ons wel wat, 3 maanden voor 39.95 de monteur gratis en geen aansluitkosten.
dat was de aanbieding.
wij gebeld en wat bleek.....
de aanbieding is niet voor vaste klanten omdat wij al klanten zijn.
wij moeten dus het volle pond betalen en de aansluitkosten.
dit vinden wij uiterst merkwaardig.
als vaste klant kun je geen gebruik maken van de leuke aanbiedingen.
zijn er mensen die hetzelfde aan de hand hebben gehad?
en wat hebben jullie eraan gedaan? (van provider wisselen vinden wij te gemakkelijk en daar zijn de klanten van de toekomst ook niet mee geholpen).

groeten ninapliek