Ziggo en de vaste klant
Wij zijn al 6 jaar goede vaste klant bij Ziggo en waren altijd wel tevreden tot dat Ziggo samen ging met UPC; blokjes, strepen, stilstaand beeld etc.
Omdat wij een oude humax hebben en de boel al 2x gereset hadden was het misschien tijd voor een nieuw kastje en het daarbij behorende abonnement.
Het "Connect and Play compleet"leek ons wel wat, 3 maanden voor 39.95 de monteur gratis en geen aansluitkosten.
Dat was de aanbieding.
Wij gebeld en wat bleek.....
De aanbieding is NIET voor vaste klanten OMDAT wij al klanten zijn.
Wij moeten dus het volle pond betalen en de aansluitkosten.
Dit vinden wij uiterst merkwaardig.
Als vaste klant kun je geen gebruik maken van de leuke aanbiedingen.
Zijn er mensen die hetzelfde aan de hand hebben gehad?
En wat hebben jullie eraan gedaan? (van provider wisselen vinden wij te gemakkelijk en daar zijn de klanten van de toekomst ook niet mee geholpen).
Groeten Ninapliek
.......Als vaste klant kun je geen gebruik maken van de leuke aanbiedingen.......
Dat is bij alle bedrijven, organisaties enz. enz. zo. Bovendien zie ik regelmatig acties voor vaste klanten voorbij komen.
De problemen die jij beschrijft, hebben meestal te maken met slechte kabels/slecht aangesloten kabels.
....De aanbieding is NIET voor vaste klanten OMDAT wij al klanten zijn.
Wij moeten dus het volle pond betalen en de aansluitkosten.
Dit vinden wij uiterst merkwaardig......
Zo merkwaardig is dat niet.
Die aanbiedingen zijn lokkertjes om nieuwe klanten binnen te halen.
Je kunt 'dreigen' met het overstappen naar een andere provider, maar of dat lukt....
Suc6
Even gekeken maar ook vaste klanten kunnen onder bepaalde voorwaarden een leuke aanbieding krijgen:
Is deze aanbieding ook voor mij van toepassing?
Heb je nog geen internet bij Ziggo? Of verhoog je je internetsnelheid naar Connect & Play Complete of Max? Dan kun je ook profiteren van de speciale actie: 3 maanden € 39,95 per maand en geen activatiekosten (bij een jaarabonnement). In alle andere situaties geldt deze aanbieding niet voor jou.
(Weet je trouwens dat je op die Horizon mediabox die vervelende reclame niet kan skippen?)
Wat ook bijzonder goed schijnt te helpen is de klantenservice bellen en zeggen dat je weggaat. Ineens gaan er deuren op die voor andere vaste klanten gesloten blijven. Dus dat is ook nog het proberen waard.
[quote=zoekster schreef op woensdag 22 apr 2015, 17:00]Wat ook bijzonder goed schijnt te helpen is de klantenservice bellen en zeggen dat je weggaat.
Tuurlijk kan iedereen dat proberen, maar dat werkt allang niet meer.
[quote=carola.83 schreef op woensdag 22 apr 2015, 17:05][quote=zoekster schreef op woensdag 22 apr 2015, 17:00]Wat ook bijzonder goed schijnt te helpen is de klantenservice bellen en zeggen dat je weggaat.
Tuurlijk kan iedereen dat proberen, maar dat werkt allang niet meer.
Bij UPC werkte het twee weken geleden nog.
Stel dat u nu 40/4 of 120/12 Mbps heeft, dan wil overstappen op 200/20 Mbps dan kan het wel.
Staat ook in de voorwaarden van ZIGGO. Al klant van ZIGGO?
Zelf heb ik nu 120/12 Mbps en wil overstappen op 200/20 Mbps: 3 maanden € 39,95 en de rest er ook bij zoals Horizon, gratis monteur e.d.
Waarschijnlijk moet u uw symboolwaarde wijzigen in SR automatisch of SR6900. Het oude ZIGGO gebruikte SR6875.
Hey nina,
Collega van mij liep tegen hetzelfde probleem aan. De oplossing hiervoor was voor hem het abo opzeggen en bij de verkoop afdeling weer opnieuw aanvragen.
Ligt er een beetje aan hoever je wil gaan. de meeste adsl providers verlengen wel.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer