Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

th
thomas46 - 01-05-2015 15:30:30
Geldzaken & Recht

abonnement

Ik heb een abonnement bij tegenwoordig ziggo, voorheen upc, ik heb van hun alleen een abonnement voor digitale televisie, verders niets, ik betaal hier al jaren voor een abonnement prijs per maand, nu hebben ze zonder overleg bepaald dat ik dit per 3 maanden tegelijk moet betalen, en dus ook vooruit betalen, ik heb hier met hun over gebeld, en ze vinden dat dit te maken heeft met het kosten plaatje, alleen klanten met een aanvullend pakket, kunnen nog per maand betalen, mijn facturen krijg ik altijd per e-mail, alleen ik moet het even akkoorden, dat is alles, ik heb hun ook verteld dat ik het onzin vindt dat ik dit voor drie maanden vooruit moet betalen, terwijl dat dit niet voor een ieder geld, maar alleen voor klanten die alleen maar digitale tv gebruikers zijn, volgens mij zitten ze hiermee helemaal fout, voor de een wel en voor de ander niet, daarbij dan nog het feit dat dit vooruit betaald moet worden, en wel voor drie maanden is helemaal van de zotte, ik heb ze dit ook uitvoerig verteld, met als voorbeeld, dat je toch geen broek of jurk in de winkel gaat kopen, en betalen, en dat je dit pas over 3 weken geleverd gaat worden, maar helaas er is geen doorkomen aan bij die mensen, zij denken momenteel, wij zijn de enigste in het land die dit allemaal verzorgen, en kunnen maar doen wat wij willen, ik wil dus weer gewoon per maand betalen, maar dat kan dus niet, zou ik dus besluiten te weigeren, dan sluiten ze mij toch gewoon af, die macht hebben ze dus, en dat weten ze dus ook, aangezien er landelijk heel veel mensen alleen maar tv gebruiken van ziggo, zijn die dus ook slachtoffer van dit beleid geworden, mijn vraag is wie heeft daar ook last van, is het iets, om aan de tand te voelen over deze praktijken, want een alleenstaande klant komt er niet doorheen zelfs na heen halfuur aan de telefoon niet, deze mensen voeren alleen het beleid uit, begrijpen doen ze mij wel, maar u weet tegenwoordig in opstand komen tegen de werkgever is dodelijk