Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
miekebos - 08-05-2015 09:06:00
Vrije tijd & Tuin

Baldur geen contact mee te krijgen

Ik heb 14 dagen geleden een bestelling gedaan bij baldur. gisteren zouden de planten geleverd worden echter kwam er maar een heel klein gedeelte waarbij ook nog eens de helft van de planten dood waren.

na mijn aankoop en nu (in die 14 dagen) heb ik de klantenservice van hen al 12x geprobeerd te bereiken verspreid over 3 dagen, geen enkele keer heb ik iemand kunnen spreken. het is of in gesprek of je word aan de lijn gehouden tot het antwoordapparaat hoort (bel je 1 sec. later dan zijn ze weer in gesprek). ook heb ik ze meerdere malen gemaild maar hierop heb ik telkens geen reactie op terug gekregen, terwijl ze in een automatische replay zeggen deze te beantwoorden binnen 3 a 4 werkdagen.

net heb ik gemald dat ik de rest van mijn bestelling (waarde van ruim 300 euro) niet meer geleverd wil hebben en mijn geld terug wil. dit omdat de kwaliteit ons zwaar tegen in gevallen.
wat moet ik nu doen want reageren op mijn mail zullen ze vast niet doen...