mi
door miekebos May 8, 2015 om 09:06
Vrije tijd & tuin

Baldur geen contact mee te krijgen

Ik heb 14 dagen geleden een bestelling gedaan bij Baldur. Gisteren zouden de planten geleverd worden echter kwam er maar een heel klein gedeelte waarbij ook nog eens de helft van de planten dood waren.

Na mijn aankoop en nu (in die 14 dagen) heb ik de klantenservice van hen al 12x geprobeerd te bereiken verspreid over 3 dagen, geen enkele keer heb ik iemand kunnen spreken. Het is of in gesprek of je word aan de lijn gehouden tot het antwoordapparaat hoort (bel je 1 sec. later dan zijn ze weer in gesprek). Ook heb ik ze meerdere malen gemaild maar hierop heb ik telkens geen reactie op terug gekregen, terwijl ze in een automatische replay zeggen deze te beantwoorden binnen 3 a 4 werkdagen.

Net heb ik gemald dat ik de rest van mijn bestelling (waarde van ruim 300 euro) niet meer geleverd wil hebben en mijn geld terug wil. Dit omdat de kwaliteit ons zwaar tegen in gevallen.
Wat moet ik nu doen want reageren op mijn mail zullen ze vast niet doen...

1300 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - May 8, 2015 om 10:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Probeer dit tel.nr. eens 0049 6251 103366. Vreemd dat ze niemand hebben om de telefoon op te nemen, want ik lees op hun site dat er 40 medewerkers op klantenservice zitten.

zoekster
door zoekster - May 8, 2015 om 10:13
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 8 mei 2015, 10:06]Probeer dit tel.nr. eens 0049 6251 103366. Vreemd dat ze niemand hebben om de telefoon op te nemen, want ik lees op hun site dat er 40 medewerkers op klantenservice zitten.
Naar Duitsland bellen?

mi
door miekebos - May 8, 2015 om 13:17
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dank Voor Jullie REACTIES!

inmiddels nadat ik op Internet wat reacties heb geplaatst hebben ze mij zelf gebeld!
Inderdaad foto's maken en die planten krijgen we dan vergoed!ook kreeg ik nu de andere track and trace nummers van de andere bezorging..... ik ben blij dat ik eindelijk gehoor heb gekregen want werd er wel onzeker/pissig van...

we gaan van het positieve maar weer uit en dat het straks gewoon allemaal goed gaat komen...

zoekster
door zoekster - May 8, 2015 om 13:18
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

U heeft geluk, ze zijn bij Thuiswinkel aangesloten, dus via thuiswinkel kunt u ze bereiken. Maak nog vlug foto's van uw dode planten, ik hoop dat u ze nog niet heeft weggegooid.
Het is altijd lastig om te bewijzen dat je iets niet hebt gekregen, maar misschien is er bij de verzending een track & trace met gewicht aangegeven, waar je aan kunt zien dat de bestelling maar voor een gedeelte is geleverd.

klik HIER
voor het stappenplan.

U zou als ze blijvend niet reageren naar de geschillencommissie kunnen gaan, maar hopelijk is de klacht via thuiswinkel genoeg.

zoekster
door zoekster - May 8, 2015 om 13:20
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=miekebos schreef op vrijdag 8 mei 2015, 13:17]Dank Voor Jullie REACTIES!

we gaan van het positieve maar weer uit en dat het straks gewoon allemaal goed gaat komen...
Ik denk ook dat het goed komt, u heeft uzelf 'in the picture' gespeeld en dan zullen ze wel extra attent voor u zijn ;-)

Veel plezier met de planten!

Cookies
door Cookies - May 8, 2015 om 13:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=zoekster schreef op vrijdag 8 mei 2015, 10:13][quote=carola.83 schreef op vrijdag 8 mei 2015, 10:06]Probeer dit tel.nr. eens 0049 6251 103366. Vreemd dat ze niemand hebben om de telefoon op te nemen, want ik lees op hun site dat er 40 medewerkers op klantenservice zitten.
Naar Duitsland bellen?

Ja, want ze zitten nl. in Duitsland!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer