Baldur geen contact mee te krijgen
Ik heb 14 dagen geleden een bestelling gedaan bij Baldur. Gisteren zouden de planten geleverd worden echter kwam er maar een heel klein gedeelte waarbij ook nog eens de helft van de planten dood waren.
Na mijn aankoop en nu (in die 14 dagen) heb ik de klantenservice van hen al 12x geprobeerd te bereiken verspreid over 3 dagen, geen enkele keer heb ik iemand kunnen spreken. Het is of in gesprek of je word aan de lijn gehouden tot het antwoordapparaat hoort (bel je 1 sec. later dan zijn ze weer in gesprek). Ook heb ik ze meerdere malen gemaild maar hierop heb ik telkens geen reactie op terug gekregen, terwijl ze in een automatische replay zeggen deze te beantwoorden binnen 3 a 4 werkdagen.
Net heb ik gemald dat ik de rest van mijn bestelling (waarde van ruim 300 euro) niet meer geleverd wil hebben en mijn geld terug wil. Dit omdat de kwaliteit ons zwaar tegen in gevallen.
Wat moet ik nu doen want reageren op mijn mail zullen ze vast niet doen...
[quote=carola.83 schreef op vrijdag 8 mei 2015, 10:06]Probeer dit tel.nr. eens 0049 6251 103366. Vreemd dat ze niemand hebben om de telefoon op te nemen, want ik lees op hun site dat er 40 medewerkers op klantenservice zitten.
Naar Duitsland bellen?
Dank Voor Jullie REACTIES!
inmiddels nadat ik op Internet wat reacties heb geplaatst hebben ze mij zelf gebeld!
Inderdaad foto's maken en die planten krijgen we dan vergoed!ook kreeg ik nu de andere track and trace nummers van de andere bezorging..... ik ben blij dat ik eindelijk gehoor heb gekregen want werd er wel onzeker/pissig van...
we gaan van het positieve maar weer uit en dat het straks gewoon allemaal goed gaat komen...
U heeft geluk, ze zijn bij Thuiswinkel aangesloten, dus via thuiswinkel kunt u ze bereiken. Maak nog vlug foto's van uw dode planten, ik hoop dat u ze nog niet heeft weggegooid.
Het is altijd lastig om te bewijzen dat je iets niet hebt gekregen, maar misschien is er bij de verzending een track & trace met gewicht aangegeven, waar je aan kunt zien dat de bestelling maar voor een gedeelte is geleverd.
klik HIER
voor het stappenplan.
U zou als ze blijvend niet reageren naar de geschillencommissie kunnen gaan, maar hopelijk is de klacht via thuiswinkel genoeg.
[quote=miekebos schreef op vrijdag 8 mei 2015, 13:17]Dank Voor Jullie REACTIES!
we gaan van het positieve maar weer uit en dat het straks gewoon allemaal goed gaat komen...
Ik denk ook dat het goed komt, u heeft uzelf 'in the picture' gespeeld en dan zullen ze wel extra attent voor u zijn ;-)
Veel plezier met de planten!
[quote=zoekster schreef op vrijdag 8 mei 2015, 10:13][quote=carola.83 schreef op vrijdag 8 mei 2015, 10:06]Probeer dit tel.nr. eens 0049 6251 103366. Vreemd dat ze niemand hebben om de telefoon op te nemen, want ik lees op hun site dat er 40 medewerkers op klantenservice zitten.
Naar Duitsland bellen?
Ja, want ze zitten nl. in Duitsland!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer