Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
mandyy - 22-05-2015 15:33:41
Vrije tijd & Tuin

Klacht over nieuwe broek (beschadiging) en telefonisch worden andere dingen gezegd en beloofd dan per mail

Beste kassa,

ik heb op hemelvaartsdag 2015 een nieuwe paardrijbroek gekocht bij divoza in heteren.
nu is het zo dat ik er zaterdag +/- 30 min mee gereden heb en door de broek mijn zadel beschadigd is.
ik had gebeld naar de klantenservice, stuur maar foto's op en dit wordt geregeld je broek kan daarna teruggezonden worden en we regelen een vergoeding.
nu had ik geen reactie gehad en mailde ik vandaag over de stand van zaken.
ik kreeg een mail terug dat er niks vergoed werd, ze niks zouden doen want mijn klacht is nog niet eerder voorgekomen (ik heb van alles foto's gemaakt ter bewijs)
het valt niet onder garantie, de broek is 1x gedragen dus geen retourrecht etc.etc.

wat nu te doen?
gewoon genoegen nemen en al mijn geld kwijt zijn, een beschadigd zadel en een broek waar ik geen kant mee op kan?

ik hoop dat jullie mij willen helpen op wat voor manier dan ook, ik weet niet wat te doen en wat kan en mag.

alvast bedankt voor de moeite.
m.v.g. mandy