Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sp
spike69 - 26-05-2015 18:09:17
Elektronica & TV

is het aanbod van Bosch fair?

We hebben feb 2012 een bosch tes70121rw voor 799,- gekocht en tot nu 9200 kopjes gezet er mee ondanks de al 4x opgestuurd te hebben voor reparatie wegens lekage en geen koffie in kopje maar meer in lekbak, waarbij ze de laatste keer1(6 mei 2014) wel een pakking en kunststof ring hebben vervangen maar claimen geen defect te hebben gevonden. uh? tja, dit kosten me 153 euro.

nu is het apparaat wéér defect en er blijkt een defect te zijn in de aansturing van de boiler/ watertoevoer. kosten: 345,- waarbij ze me 285,- er van laten betalen of een nieuw apparaat aanbieden met een korting van ongeveer 100 euro.

ergens heb ik het gevoel dat we het bos in gestuurd worden. 3 jaar oud en nu al afgeschreven? dit apparaat heeft ons 799 +150 + 300 = 1250,- euro gekost voor 9200 kopjes koffie: 7,36 euro ex koffie en stroom en schoommaak spullen. dus in een 5sterren hotel koffiedrinken was goedkoper geweest!!!!!
of 799 en 150 is 950 euro en een paperweight terug krijgen.

wat is jullie mening: geeft bosch een eerlijke aanbieding volgens de euopesche en nederlandse comsumenten wetgeving?