Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
chamoei - 06-06-2015 20:46:14
Vrije tijd & Tuin

Ziggo

Na de overbame van upc door ziggo, zijn de oud-uoc klanten benadeeld met het verwjderen van een kanaal, scifi. oud ziggo klanten blijven dit kanaal echter wel ontvangen,
mijn rekening bij upc, nu ziggo, is ongeveer €100,-p/m en ik mag mijn zenderaanbod niet zomaar veralagen. verhogen mag wel. nu word ik als oud-upc klant gekonfronteerd met een verandering contract zonder dat daar iets tegenover staat, discriminatie als oud-ypc klant, of een verlaging maandbedrag door de verandering contract.
ik vraag me af of dit wettelijk wel is toegestaan en denk er serieus over om bij ziggo op te zeggen.
heeft u een antwoord? kunt u hier iets aan doen?
ziggo lapt alle regels aan zjn laars en ik had al een onderbuikgevoel toen de overbane een feit was,
ik hoor graag van u, maar nog meer van ziggo dat ze deze discriminerende maatregelen tegen oud-upc klanten een halt toe roepen.
bij voorbaat mijn dank,
met vriendelijke groet,
hans mozer