Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

re
renefranssen - 13-06-2015 22:18:04
Huishouden & Energie

Bed gekocht bij Henschoten &Zn: alleen maar problemen!!

Geachte heer/mevrouw,

ik heb bij de firma henschoten &zn “internationale faillissementen” op 4 oktober 2014 een boxspring gekocht. sindsdien heb ik alleen maar problemen met deze firma omtrent mijn boxspring.

de levertijd van het bed was een stuk langer dan beloofd, ruim 4/5 weken moeten wachten i.p.v. de 2/3 weken die mij bij aankoop beloofd werden.
toen ik het bed eenmaal had bleek hier een beschadiging te zitten aan de rechterbak van het bed.
heb dit direct de dag erna gemeld bij de winkel.
maanden moeten wachten op een nieuwe bak, diverse malen contact gehad en er werd van alles beloofd, maar niets nagekomen. uiteindelijk kreeg ik in maart van dit jaar een nieuwe bak. echter kwam toen het volgende probleem aan de orde, ik had een de luxe versie uitgezocht, een geveerde bak. maar ik had 2 houten bakken gekregen. weer diverse malen contact met de winkel, wat vooralsnog nog altijd niets heeft opgeleverd. heb nog altijd mijn ‘oude, verkeerde’ bed.
ik ben erg teleurgesteld en vraag me af of ik de bakken en matrassen ooit nog zal ontvangen … na alles wat er zich tot nu toe heeft afgespeeld ben ik daar niet gerust op. er werd van alles beloofd, maar geen belofte werd nagekomen. een medewerker van filiaal roermond heeft ons verteld dat de huur loopt tot augustus en dat hierna nog onzeker is wat er gaat gebeuren, hierdoor zie ik de kans klein mijn bed ooit nog tegenmoed te zien.

ik lig dus al dik 7 maanden op de verkeerde bakken, en heb sinds ik mijn bed heb rugklachten hiervan (die inmiddels onder behandeling zijn bij een fysiotherapeut). ik vind dit absoluut niet kunnen, ik betaal veel geld voor een goede boxspring, dan verwacht ik ook dat alles goed geregeld wordt en ik direct de juiste spullen krijg! fouten maken is menselijk maar ik ben ervan overtuigd dat dit niet meer als 7 maanden hoeft te duren om deze fout te herstellen.
wat kunnen jullie hierin voor mij betekenen?
zijn er bij jullie problemen bekend over deze firma?

zie graag jullie reactie tegemoet,

met vriendelijke groeten,


rené franssen