Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
frankhuizer - 16-06-2015 22:35:47
Vakantie & Reizen

Campanile

In de mei vakantie een 1 hotelovernachting geboekt in metz-sud ivm reis naar zuid frankrijk. geboekt via de website van campanile. wegens files en overige ophoudt niet voor 2300u kunnen arriveren; na 2300u zou het hotel geen gasten meer inboeken. (onderweg gemaild en proberen te bellen, maar ze spraken geen engels)

eind mei blijkt dat campanile 2x €49,- heeft afgeboekt. terwijl wij niet zijn geweest en op de boeking maar 1 x €49,- stond.

via onze bank -creditkaart- geprobeerd die €98,- terug te laten storten, maar dat blijkt niet mogelijk te zijn. campanile geeft nergens gehoor.

wat kunnen wij nog doen?