Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ir
ireneneggers - 23-06-2015 08:32:44
Vakantie & Reizen

termijn retour nike gympen

Ik heb eind februari voor mijn dochter nike gympen gekocht in de jdsport zaak. voor €133,- na enige weken kreeg zij verschrikkelijke blaren op haar hak van de schoenen. en heb ik pleisters gekocht. omdat dit door bleef gaan enze inmiddels zelfs littekens op haar hakken heeft van de schoenen heb ik ze naaar de schoenmaker gebracht. hij gaf aan dat waarschijnlijk de stof in de schoen achter dubbel zit en niet goed is in de schoen. nu ben ik terug gegaan met de schoenen en de bon . de verkoopster gaf aan dat ik 3 maanden heb om met deze klacht terug te komen maar geen 4 maanden .ik vroeg waar kan ik dit dan in de verkoopvoorwaarden vinden? nergens doen we overal zo in de stad? waarop ik vroeg of zij ze dan naar nike kunnen opsturen omdat ik ze immers bij hun gekocht heb. nee dat moest ik ook maar zelf doen. nu is mij niet duidelijk wanneer je nog met een product terug kunt gaan.ik lees op een aantal site dat de termijn 6 maanden is. kan ik nu een aangetekende brief sturen naar jdsports of wat is wijsheid in deze situatie.