Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fd
fdbree - 26-06-2015 21:01:28
Computers & Telefonie

Opzegging abonnement BEN

Ik heb eind maart een abonnement afgesloten incl telefoon. dit product was niet naar wens en heb het gehele abonnement+telefoon (binnen een week) geannuleerd.
annulering werd niet opgepakt. na veel bellen met ben abonnement geannuleerd en retourprocedure voor telefoon gekregen. spullen uiteindelijk terug kunnen sturen. opluchting.

maarrr...nu blijkt, zij hebben de annulering niet goed verwerkt en schrijven de kosten van het abonnement van mijn rekening.

ik heb het bedrag nu maar laten storneren en ben nu voor de tweede keer binnen 4 weken vriendelijk verzocht de annulering juist te verwerken. maar geen enkele terugkoppeling.

door die stornering komen er nu mails binnen met extra kosten (blokkadekosten, administratiekosten). ben bang dat er dadelijk een incassobureau voor mijn deur staat.

wat kan ik doen?
hoe kan ik zorgen dat ben het abonnement beƫindigd zoals mij al flinke tijd geleden is toegezegd?

mvg,

freek de bree
nijmegen