Opzegging abonnement BEN
Ik heb eind maart een abonnement afgesloten incl telefoon. Dit product was niet naar wens en heb het gehele abonnement+telefoon (binnen een week) geannuleerd.
Annulering werd niet opgepakt. Na veel bellen met BEN abonnement geannuleerd en retourprocedure voor telefoon gekregen. Spullen uiteindelijk terug kunnen sturen. Opluchting.
Maarrr...Nu blijkt, zij hebben de annulering niet goed verwerkt en schrijven de kosten van het abonnement van mijn rekening.
Ik heb het bedrag nu maar laten storneren en BEN nu voor de tweede keer binnen 4 weken vriendelijk verzocht de annulering juist te verwerken. Maar geen enkele terugkoppeling.
Door die stornering komen er nu mails binnen met extra kosten (blokkadekosten, administratiekosten). Ben bang dat er dadelijk een incassobureau voor mijn deur staat.
Wat kan ik doen?
Hoe kan ik zorgen dat Ben het abonnement beëindigd zoals mij al flinke tijd geleden is toegezegd?
Mvg,
Freek de Bree
Nijmegen
Gelukkig heb ik zwart op wit bewijs. Op 15-4 heb ik een mail van BEN gekregen, hierin staat de bevestiging van de annulering en de retourprocedure voor de telefoon.
Voor nu speel ik met de gedachte alles te storneren. Heb weinig vertrouwen in het betalen en later in mijn recht worden gesteld en 'ooit' mijn geld terug te krijgen.
Mocht ik incasso voor de deur krijgen kan ik simpelweg aantonen dat hun bezoek onterecht is.
Jammer dat providers het zo ver laten komen. Ik heb helemaal geen behoefte aan juridische procedures en dergelijk getouwtrek.
U kunt alles storneren, daar heeft u het recht toe. Op dit moment bent u onverschuldigd aan het betalen. Doe het snel, anders moet u een MOI procedure gaan starten en dat kost alleen maar tijd. Storneringen gaan tot 8 weken terug. Dus vandaag meteen doen!
U heeft bewijs dat u van uw herroepingsrecht gebruik heeft gemaakt, dus er is niets aan de hand.
Er komt overigens geen incassobureau aan uw deur. Dat gaat allemaal per mail en/of brief. Als u een mail van het incassobureau krijgt met een aanwijzing, dan stuurt u de mail even door naar het incassobureau en daarmee is de kous af.
Maak u niet druk zou ik zeggen.
blijf weg bij Ben.
een tijd geleden had Ben alleen Prepaid Telefonie.
toen genoeg mensen beltegoed hadden kreeg je plots de mededeling: Ben stopt ermee.
en ja weg was je tegoed na een bepaald datum.
je nummer weg (of je moest naar een T-Mobile shop het nummer omzetten naar T-Mobile, kosten?)
eerst houd Ben op te bestaan en Later duikt de naam Ben weer op?
een zeer onbetrouwbare provider.
ga er niet mee in zee zou ik zeggen.
[quote=don45 schreef op zaterdag 4 jul 2015, 10:51]blijf weg bij Ben.
een tijd geleden had Ben alleen Prepaid Telefonie.
toen genoeg mensen beltegoed hadden kreeg je plots de mededeling: Ben stopt ermee.
en ja weg was je tegoed na een bepaald datum.
je nummer weg (of je moest naar een T-Mobile shop het nummer omzetten naar T-Mobile, kosten?)
eerst houd Ben op te bestaan en Later duikt de naam Ben weer op?
een zeer onbetrouwbare provider.
ga er niet mee in zee zou ik zeggen.
Ipv hier een reactie plaatsen, kun je misschien beter antwoord geven op een aan jou gestelde vraag op het Tele2 forum. Mensen proberen je daar te helpen, maar moet je ook wel de vragen beantwoorden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer