Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sh
shima - 03-07-2015 16:15:07
Computers & Telefonie

Ziggo na overname Upc

Ik ben in februari verhuisd naar mn nieuwe huis, zorgvuldig koos ik voor upc als provider. nu heeft ziggo het overgenomen waar ik helemaal niet blij mee ben omdat ik niet voor hun gekozen heb. ik heb het gevoel dat mijn vrijheid in keuze weggenomen is door upc (wat hun baggere klantenservice ook beaamde). mag je zo maar klanten dwingen om te blijven vanwege een jaarcontract die ik met upc afsloot en dus niet met ziggo?