sh
door shima Jul 3, 2015 om 16:15
Computers & telefonie

Ziggo na overname Upc

Ik ben in februari verhuisd naar mn nieuwe huis, zorgvuldig koos ik voor UPC als provider. Nu heeft Ziggo het overgenomen waar ik helemaal niet blij mee ben omdat ik niet voor hun gekozen heb. Ik heb het gevoel dat mijn vrijheid in keuze weggenomen is door UPC (wat hun baggere klantenservice ook beaamde). Mag je zo maar klanten dwingen om te blijven vanwege een jaarcontract die ik met UPC afsloot en dus niet met ziggo?

655 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

19
door 1953 - Jul 3, 2015 om 16:25
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

U kon destijds kiezen voor de overname i.c. fusie tussen die twee per 1 april jl. om het abonnement te doen beƫindigen binnen 30 kalenderdagen.

De meesten zijn destijds overgestapt naar een andere provider, daarvan heeft KPN goed geboerd destijds.

Ben zelf per 1 juli jl. overgestapt van alles-in-1 Plus (oude Ziggo) naar complete Max. Moet nog wel wennen aan de Horizon mediabox.

diumenge
door diumenge - Jul 3, 2015 om 16:27
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

U heeft nog steeds UPC, alleen het nu Ziggo. Maar het moederbedrijf van UPC heeft Ziggo overgenomen, kennelijk had Ziggo een betere naam dan UPC en is dus voor die naam gekozen.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 3, 2015 om 16:28
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

UPC heeft n.l Ziggo overgenomen maar zij gebruiken alleen de naam Ziggo. Dat betekend dat UPC de baas is, voor blijft het alleen het zelfde.

Cookies
door Cookies - Jul 3, 2015 om 16:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Ziggo heeft niks over genomen.

tijger1
door tijger1 - Jul 3, 2015 om 17:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar ook in februari was al bekend dat UPC Ziggo zou gaan overnemen. Niets over gelezen dan?

Dus u hebt nog steeds dezelfde (baggere) klantenservice. Houden zo.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

d
d hol - May 21, 2024 om 15:33
Huishouden & energie

Vattenfall

vattenfall heeft een fout in de afrekening van mei 2023 gemaakt. ze hebben de meterstanden omgedraaid en daardoor te veel terug betaald.
nu schrijven ze het verschil van 620 euro gewoon per 31 mei 2024 van mijn rekening af.mag dat? Lees meer

anita555
anita555 - Apr 29, 2024 om 21:46
Vrije tijd & tuin

Hoe krijg ik mijn hortensia weer tot leven?

Op mijn verjaardag kreeg ik een mooie hortensia voor op mijn balkon. Ik heb hem meteen in een grotere pot gezet, maar dat had ik beter niet moeten doen, want ik had er even niet bij nagedacht dat je moet wachten tot het najaar als de bloemen helemaal uitgebloeid zijn. Nu lijkt de plant dood te gaan. Lees meer

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer