Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
diana staarthof - 03-07-2015 20:28:52
Huishouden & Energie

Scheur in Zonnescherm/markiesdoek.

Ik heb vorig jaar juni bij de gamma in purmerend een markies/zonnescherm besteld en gekocht. het zou 4 weken duren , maar hij kwam pas na 8 weken. de markies is opgehangen in augustus door een aannemer. ik heb hem toen maar twee keer open gehad en dit jaar pas drie keer , omdat hij op de tweede etage hangt en duur hem niet open te zetten als er maar iets aan wind komt/is. toen ik donderdag 02-07 jl. hem weer opende zag ik een grote scheur/gat en een beginnende scheur/gat. ik heb meteen de gamma gebeld en mijn beklaagt gedaan , ik moest maar foto's maken en opsturen dan konden zij beoordelen. foto's gemaakt en verstuurd en ik werd gebeld dat scheuren niet onder de garantie valt. mijn vraag is : is het normaal dat een markiesdoek binnen een jaar kan/mag scheuren en kan ik de gamma hier verantwoordelijk voor stellen voor slechte kwaliteit van materialen leveren ? ik mocht de naam van de leverancier niet weten en de markies kost bijna € 1300,- euro. wie kan mij helpen. alvast bedankt.