Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

md
mdascoota - 08-07-2015 08:30:36
Huishouden & Energie

Klantenservice van wehkamp

Ik heb op 06 juni 2015 een loungeset van wehkamp geleverd gekregen. hiervan heb ik het longchair gedeelte aan de rechterkant zitten: het kussen daarvoor heeft de hoes verkeerd om zitten , dwz de ritssluiting van de hoes zit bovenop dus waar je op zit, dat hoort niet, is geen gezicht en de rits zal daardoor eerder stuk gaan. (of het kussen is voor een set met longchair aan de linkerkant het is maar hoe je het bekijkt). je kunt het kussen resp. de hoes maar op één manier gebruiken. ik heb onmiddellijk deze klacht bij wehkamp neergelegd, meerdere malen, zelfs met foto's erbij en wehkamp zegt steeds toe dat binnen enkele werkdagen contact met me zal worden opgenomen. dat gebeurt niet. bellen heb ik ook verschillende keren gedaan maar daar komt ook niets uit..wat kan ik hieraan doen?