Klantenservice van wehkamp
Ik heb op 06 juni 2015 een Loungeset van wehkamp geleverd gekregen. Hiervan heb ik het longchair gedeelte aan de rechterkant zitten: het kussen daarvoor heeft de hoes verkeerd om zitten , dwz de ritssluiting van de hoes zit bovenop dus waar je op zit, dat hoort niet, is geen gezicht en de rits zal daardoor eerder stuk gaan. (of het kussen is voor een set met longchair aan de linkerkant het is maar hoe je het bekijkt). Je kunt het kussen resp. De hoes maar op één manier gebruiken. Ik heb onmiddellijk deze klacht bij wehkamp neergelegd, meerdere malen, zelfs met foto's erbij en wehkamp zegt steeds toe dat binnen enkele werkdagen contact met me zal worden opgenomen. Dat gebeurt niet. Bellen heb ik ook verschillende keren gedaan maar daar komt ook niets uit..Wat kan ik hieraan doen?
Ik vraag me af waarom u geen gebruik heeft gemaakt van uw herroepingsrecht. Gewoon terug die bank en dan gaat u afspraken maken met Wehkamp over een nieuwe bestelling. Dat geeft de verkoper veel meer een gevoel van urgentie.
[quote=uwjurist schreef op woensdag 8 jul 2015, 09:54]Meld uw klacht op klachtenkompas.nl of klacht.nl. Vaak komt men dan wel in beweging.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
Negatieve publiciteit! En dat kunnen ze missen als kiespijn!
Ik heb geen gebruik gemaakt van het herroepingsrecht om de volgende redenen: ik was Zo snugger om de doos van 2m hoog en 1.2m breed en diep in stukken te snijden nadat ik de bank en kussen had gecheckt of alles compleet en heel was, maw de originele verpakking had ik om te beginnen al niet meer, maar oké er staat dan wel " verpakking redelijkerwijs in originele staat", dus dat is discutabel.
Bovendien zag ik pas na het in elkaar zetten en plaatsenndat er met het kussen resp. de hoes iets was.
Ik had verwacht dat het " probleem" eenvoudig op te lossen zou zijn door nieuwe hoezen te sturen, dit hebben ze ook gedaan maar deze hadden hetzelfde euvel, en daarmee was inmiddels de herroepingstermijn van 14 dagen verstreken.
Ik heb mij nu gewend tot klachtencommissie van de consumenten bond, hierop kan Wehkamp reageren (of niet.......)
Ik heb zojuist een korte reactie van wehkamp ontvangen via klachtenkompas, dwz zij raden mij aan mijn klacht (nog maar weer eens) te sturen aan hun afdeling webcare (sociaal-medisch van wehkamp), dat heb ik gedaan, en ik wacht af.
Zij hebben 14 dagen de tijd om te reageren volgens de regels van klachtenkompas, ik maar 7 ......
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer