Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gkelderman
gkelderman - 09-07-2015 17:03:46
Elektronica & TV

Receiver 3x in reparatie geweest, nog niet opgelost

Ik heb een receiver pioneer vsx-828-7kanaals gekocht en vanaf het begin afaan haperde het toestel bij het afspelen van een film, ik heb toen redcoon opgebeld met deze mededeling, en zij zeggen, stuur de receiver maar op, dan gaat die in de reparatie. nadat hij voilgens hun gerepareerd was werdt hij terug gestuurd, maar het euvel was niet opgelost, hij beef weer haperen. de tweede keer opgestuurd en na weer retour te hebben gekregen was het weer niet opgelost. toen weer opgestuurd en weer in de reparatie geweest maar het probleem was nog niet opgelost. en nu krijg ik een mail van redcoon, met de mededeling dat zij niks meer voor mij kunnen betekenen. einde verhaal, terwijl de garantie nog loopt t/m 16-07-2015 kan dat zo maar om de klant op deze wijze terwijl het toestel nog niet naar behoren werkt zeggen zij dan, wij kunnen niks meer voor u betekenen. de vraag is , wat kan ik nu nog doen?