Receiver 3x in reparatie geweest, nog niet opgelost
Ik heb een receiver pioneer VSX-828-7KANAALS gekocht en vanaf het begin afaan haperde het toestel bij het afspelen van een film, ik heb toen redcoon opgebeld met deze mededeling, en zij zeggen, stuur de receiver maar op, dan gaat die in de reparatie. nadat hij voilgens hun gerepareerd was werdt hij terug gestuurd, maar het euvel was niet opgelost, hij beef weer haperen. de tweede keer opgestuurd en na weer retour te hebben gekregen was het weer niet opgelost. toen weer opgestuurd en weer in de reparatie geweest maar het probleem was nog niet opgelost. En nu krijg ik een mail van redcoon, met de mededeling dat zij niks meer voor mij kunnen betekenen. einde verhaal, terwijl de garantie nog loopt t/m 16-07-2015 Kan dat zo maar om de klant op deze wijze terwijl het toestel nog niet naar behoren werkt zeggen zij dan, wij kunnen niks meer voor u betekenen. De vraag is , wat kan ik nu nog doen?
Als u twee jaar Nederlandse fabrieksgarantie heeft dan kunt u contact opnemen met Pioneer Nederland. Redcoon staat er wel om bekend apparatuur middels parallel import op de Nederlandse markt te brengen en dan is Redcoon volledig verantwoordelijk voor de garantietermijn. Ik vrees dat het laatste het geval is want anders had Redcoon de handen niet teruggetrokken met in korte lijnen "zoek het maar uit" want wij doen niets meer. Pioneer Nederland contacteren wordt ook niets want zij staan niet te trappelen om een apparaat dat ze niet verkocht hebben te gaan herstellen. U heeft recht op twee jaar volledige garantie maar om die van Redcoon ook te krijgen zeker nu die op 16-07-15 afloopt wordt een gebed zonder eind.
Wat betreft het defect, de receivers van Pioneer zijn niet zo snel in het verwerken van videosignalen met haperen tot gevolg. Het meest handige is om de dvd speler rechtstreeks op de tv aan te sluiten.
Bedankt Edrick3, Ik heb de brief al ingetypt en alle gegevens die nodig waren.
Morgenvroeg doe ik die brief per aangetekend versturen naar redcoon.
Zet uw klacht ook nog op de klachtenkompas.nl en klacht.nl
Verder kunt u ook nog denken aan een klacht via thuiswinkel, daar zijn ze bij aangesloten.
klik HIER
U kunt ook de brief per mail versturen, als u een ontvangstbevestiging krijgt hoeft u geen aangetekende brief te sturen.
Doe alles, dus officieel overeenkomst ontbinden en klachten rondstrooien.
Optimale druk is optimaal resultaat.
Beste gkelderman,
zoals u al gelezen heeft in de antwoorden, koop ontbinden en klacht indienen.
Hier vind u nog wat meer informatie van consuwijzer, klik hier en hier.
Alle communicatie zwart op wit en goed bewaren.
Hoop voor u dat redcoon snel tot inkeer komt en inziet dat ze verkeerd bezig zijn en het alsnog netjes met u afhandelen.
Ik kan de link niet werkend maken maar toch.
http://www.redcoon.nl/warranty daaruit blijkt dat Redcoon met twee maten meet. De eerste is de wettelijke garantie waarbij je na 6 maanden zelf moet bewijzen dat het product defect is en het is dan aan Redcoon om te bepalen of ze het er mee eens zijn. De tweede is fabrieksgarantie als die van toepassing is zit je gedurende de totale fabrieksgarantie gebeiteld. De koop op basis van 3x defect ontbinden gaat in het eerste geval zeer moeilijk worden want bewijs maar eens dat het apparaat werkelijk defect is.
Als er Redcoon "garantie" van toepassing is dan wil ik wel naar oplossingen zoeken om de set weer te kunnen gebruiken want er zijn oplossingen genoeg.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer