Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lb
lbakker0906 - 10-07-2015 19:58:24
Huishouden & Energie

levering douchedeur

Wij hebben een nieuwe badkamer laten plaatsen en er is ons gezegd dat het plaatsen van de douchedeur wat langer zou gaan duren omdat die op maat gemaakt moest worden. zou 2 a 3 weken duren. 15 juni hebben ze de preciese maten genomen, nu bijna 4 weken geleden. vandaag gebeld om te vragen of ze al wat wisten. nu komen ze met het verhaal, het is bijna vakantie en het is druk enz enz het wordt pas in week 34 of nog later. dat wil dus zeggen dat we nog zeker 5 weken moeten wachten! in totaal dus een week of tien. we zijn er al snel achter gekomen dat dit bedrijf erg veel moeite heeft om afspraken na te komen en weten dat ze het verschrikkelijk druk hebben. dus of de deur er echt niet is of dat ze het gewoon te druk hebben om hem te plaatsen, ik weet het niet. nu mijn vraag. moeten wij dit nu zo maar accepteren? we hebben al zoveel van hun gepikt en zijn het nu helemaal zat. dus wat te doen?