Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dylankai1975
dylankai1975 - 11-07-2015 18:26:18
Computers & Telefonie

Online en KPN houden zich herhaaldelijk niet aan de afspraken. Hoe dien ik een schade claim in? :(

Ik kopieer voor het gemak grotendeels de tekst van 'klachtenkompas' hierheen, want na al mijn vervelende en teleurstellende gesprekken en niet nagekomen afspraken ben ik er klaar mee, ik zit er doorheen en heb het helemaal gehad. dit zijn echt manieren om een burn-out the triggeren. ben kwaad en doe geen oog dicht door deze oneerlijkheid. om maar te zwijgen van wat het mij financieel kost. in één week 3 dagen thuis moeten blijven en ze komen gewoon steeds niet.

inleidend:
ik heb een abonnement bij online.nl. voor administratie en klachten moet ik dus bij hun zijn. maar t netwerk is van kpn. die wordt dan dus door online.nl gevraagd om afspraken met mij te maken.
sinds maanden slechte verbinding, dacht dat het aan wifi/beton lag, tot ik de gegevens in het modem zag. er is gewoon sprake van een slechte verbinding met vele fouten op de lijn:
dit is van 1 dag:

downstream crc fouten..79122807
upstream fec errors...........392488
downstream fec errors.....5577560

dus ik heb de telefoon gepakt en gebeld:
1/7 17:01 gebeld (11m14s) - online: ligt aan kabels - ik aansluitend 150 minuten met diverse nieuwe kabels etc gecheckt.
1/7 20:59 gebeld (12m51s)- online: ligt aan modem, ze sturen een nieuwe
3/7 16:55 gebeld (21m45s)- nieuwe modem gearriveerd en geinstalleerd: hetzelfde. online: ligt aan kabel buiten, u wordt binnen 2 uur gebeld door kpn.
3/7 19:33 (da's dus langer dan 2 uur) een onbekend nr gaat een halve keer over. uiteraard geen tijd te beantwoorden.
3/7 19:35 sms kpn: samengevat: u bent onbereikbaar (sorry?!), bel op 08000222644 en toets incidentnr (1)3304895 in.
3/7 19:38 ik bel (4m28s) en maak afspraak voor maandags.
6/7 14:28 tot 17:26 monteur: meet van aop tot aan wijkcentrale door zo goed en kwaad als hij kan. conclusie: lijnbreuk tussen aop en straatkast. daar is een 'specialist voor nodig'. ik spreek af: donderdag 9/7 begin van de dag ivm graafwerkzaamheden en de tijd die dat kost. ik moet dus de hele dag thuis zijn.
9/7 ik sta op tijd op en wacht en wacht en wacht...
9/7 13:13 ik bel de 06 van de monteur van afgelopen maandag: geen gehoor, geen reply
9/7 13:29 ik bel 08000222644, incidentnr. ongeldig, verb. autom. verbroken
9/7 13:31 ik bel 09009515 (55m14s) meld no-show, nieuwe afspraak: 16:00-1800 zelfde dag, krijg 20eu coulance, da's uurloon, geen dagloon.
9/7 18:41 ik bel 09009515 (38m49s), wegens monteur 2de keer no-show. na half uur blijkt de 2de lijn gesloten (vanaf 19:00), dússssss spreek af 10/7 na 12:00 tenzij er veel tijd daarna gemoeid is, ivm het maken van de afspraak of wat dan ook, zoals graven en zodat het niet weer over het weekend heen getild hoeft te worden.
10/7 12:49 (16m22s) online belt: het kan tot 17:00 duren voor kpn u belt voor afspraak. why? normaal is dat binnen 2 uur geregeld zeg ik. ja, zeg online, omdat ze ook nog ff moeten checken bij vorige monteur hoe en wat. ik: maar ik ben boos en al 2x in de kou dan duurt het nu langer? online: ja!
10/7 17:15 (11m11s): kpn belt, ik boos. mag niet,haar schuld niet. ze plant zelfde dag in: 18:00>-<20:00
10/7 18:19 online belt, ziet indd de afspraak staan. plant check up: 13/7
10/7 20:16 (36m59s) ik bel 09009515, ziedend. monteur 3de keer no show. moet tot 21:00 wachten op monteur, ja, dan zijn jullie dicht.

signaal slechter na initiële ingreep. kpn komt 3x in twee dagen niet opdagen. teller: 15 gesprekken van ruim 6 uur totaal.


ik wens compensatie voor de dagen dat ik zat te wachten en niemand kwam. hoe pak ik dat aan?