Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
stekelenborg - 18-08-2015 12:25:12
Computers & Telefonie

Wanneer heft Telfort de e-mailblokkades op?

Telfort blokkeert e-mailaccounts van vaste klanten, maar kan niet aangeven wanneer 't de mailaccounts kan de-blokkeren.
telfort heeft mij in juni en op 7 augustus jl. via een e-mailtje laten weten dat mijn e-mailaccounts niet gekoppeld zijn aan mijn telfort internetaccount en dus op 10 augustus jl. zijn geblokkeerd. raar, want sinds 12 jaar heb ik nooit een melding gehad van telfort dat ik gebruik maakte van gratis e-mail. sterker nog, ik betaal daar keurig elke maand voor.
op 10 augustus in de avond liet men mij weten dat 't na uiterlijk 2 werkdagen gefikst zou zijn. twee dagen werden 8 werkdagen en nu blijkt dat het nog wel eens drie weken extra kan gaan duren. men zou mij terugbellen over tussentijdse updates, maar die heb ik nog nooit gehad. en, de bereikbaarheid van telfort is nihil.
ik loop nu al een dikke week opdrachten, accreditaties en deadlines mis en niemand bij telfort kan mij concreet aangeven wat er moet gebeuren.