st
door stekelenborg Aug 18, 2015 om 12:25
Computers & telefonie

Wanneer heft Telfort de e-mailblokkades op?

Telfort blokkeert e-mailaccounts van vaste klanten, maar kan niet aangeven wanneer 't de mailaccounts kan de-blokkeren.
Telfort heeft mij in juni en op 7 augustus jl. via een e-mailtje laten weten dat mijn e-mailaccounts niet gekoppeld zijn aan mijn Telfort internetaccount en dus op 10 augustus jl. zijn geblokkeerd. Raar, want sinds 12 jaar heb ik nooit een melding gehad van Telfort dat ik gebruik maakte van gratis e-mail. Sterker nog, ik betaal daar keurig elke maand voor.
Op 10 augustus in de avond liet men mij weten dat 't na uiterlijk 2 werkdagen gefikst zou zijn. Twee dagen werden 8 werkdagen en nu blijkt dat het nog wel eens drie weken extra kan gaan duren. Men zou mij terugbellen over tussentijdse updates, maar die heb ik nog nooit gehad. En, de bereikbaarheid van Telfort is nihil.
Ik loop nu al een dikke week opdrachten, accreditaties en deadlines mis en niemand bij Telfort kan mij concreet aangeven wat er moet gebeuren.

1815 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Aug 18, 2015 om 13:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Kunt u niet inloggen op web-mail dan?

st
door stekelenborg - Aug 18, 2015 om 13:10
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Nee, alle mailaccounts van Telfort via Outlook én via de webmail van Telfort zijn geblokkeerd. Neem contact op met de service-afdeling van Telfort. Daar krijg je te horen dat nog wel een maand kan duren. Op zijn minst.

jo
door jorisw - Aug 18, 2015 om 13:34
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik snap niet hoe je deadlines misloopt. Er zijn toch ook nog andere vormen van communicatie? Ik heb voor mijn werk ook wel eens geen toegang tot email, en dan lopen de zaken gewoon door.
(PS: betreft het een zakelijk contract met Telfort?)

st
door stekelenborg - Aug 18, 2015 om 13:40
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste JorisW,

Natuurlijk heb ik wel wat gmail-accounts achter de hand. Maar mijn mailaccount bij Telfort is verreweg het meest bekend. Hierop komen zelfs daags voor de deadline spoedopdrachten binnen. Loop je deze mail mis, dan loop je dus extra inkomsten mis. Accreditaties die al in mei en juni zijn ingediend op het betreffende e-mailaccount, komen nu dus binnen. Of hadden nu moeten binnenkomen. Inmiddels heb ik alles en iedereen moeten bellen met de mededeling dat ik ook op andere mailaccounts bereikbaar ben. Lastig is het dus.

reflecs
door reflecs - Aug 18, 2015 om 14:15
1859 Antwoorden / 4 Vragen
0

Het gaat om oude e-mailaccounts (niet van uw huidige abonnement)?
Misschien heeft u wat aan dit topic?
https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-stopt-gratis-e-mailaccount-voor-klanten-inbeldienst-via-internet-50261?sort=dateline.asc#comments

Cookies
door Cookies - Aug 18, 2015 om 14:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

......Wanneer heft Telfort de e-mailblokkades op?........

Hoe moeten wij dat weten? Deze vraag kan je beter stellen op het Telfort forum.

st
door stekelenborg - Aug 18, 2015 om 14:22
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste Reflecs,

Het gaat om e-mailaccounts die gekoppeld zijn aan mijn internetaccount maar ten onrechte zijn aangemerkt als oude, gratis mailaccounts. En ja, het topic behandelt exact de klachten die ik over Telfort heb. Alleen is en blijft het bij Telfort angstvallig stil.

st
door stekelenborg - Aug 18, 2015 om 14:25
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste Carola,

Dat is al gebeurd, maar met het formuleren van een reactie heeft Telfort blijkbaar nogal wat moeite. En als je op elk topic of elke vraag in dit forum terugvraagt hoe jij dat moet weten, dan wens ik je heel veel succes de komende weken.

Cookies
door Cookies - Aug 18, 2015 om 14:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=stekelenborg schreef op dinsdag 18 aug 2015, 14:25]Beste Carola,

Dat is al gebeurd, maar met het formuleren van een reactie heeft Telfort blijkbaar nogal wat moeite. En als je op elk topic of elke vraag in dit forum terugvraagt hoe jij dat moet weten, dan wens ik je heel veel succes de komende weken.

Jij je zin, even in mijn glazen bol gekeken en kan je vraag: 'Wanneer heft Telfort de e-mailblokkades op, nu beantwoorden: volgende week.

reflecs
door reflecs - Aug 18, 2015 om 15:32
1859 Antwoorden / 4 Vragen
0

U kunt ook uw klacht op http://www.klachtenkompas.nl/telfort plaatsen.
Wie weet heeft het effect.

telfortwbcr
door telfortwbcr - Sep 14, 2015 om 12:54
124 Antwoorden / 0 Vragen
0

@All,

Excuses voor de late reactie. Hiervoor hebben wij een topic lopen. Zie onderstaande link:

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-stopt-gratis-e-mailaccount-voor-klanten-inbeldienst-via-internet-50261/index1.html

Mocht je e-mailaccount zijn geblokkeerd dan ontvang ik graag een bericht in bovenstaand topic.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Geboren Amsterdammer
Geboren Amsterdammer - Jan 10, 2024 om 22:32
Winkels & webshops
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Geachte forumleden,

Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....

Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?

Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan? Lees meer

Ki
Kim92 - May 13, 2024 om 19:41
Vakantie & reizen
Misleid bij hotel boeking

Misleid bij hotel boeking

Vanavond wilde ik een hotel boeken op Ameland, één overnachting op 28 juni. Mij werd een prijs geboden van €116,50 (dit lijkt overigens een aanbieding te zijn omdat een prijs van €176,50 is doorgehaald). Als ik de boeking wil afronden is de totaal prijs ineens €191,50 geworden zonder dat wordt uitgelegd waar de verhoging van €75 vandaan komt. Kan dit zomaar? Dit is misleidend. 
Ver ... Lees meer

DS
DS1992 - May 12, 2024 om 00:34
Winkels & webshops

Mag albert heijn de prijs van een bestelling zomaar verhogen?

Onlangs heb ik iets besteld bij albert heijn. Het ging om een voorraad bier voor een festival. De totale prijs was €294,30. Dit bedrag heb ik geaccepteerd.  toen kwamen er nog bezorg kosten bij(logisch natuurlijk) deze bezorgkosten waren €5,70, wat het totaal bracht op €300,-

Na bevestiging stond er in de app dat het te betalen bedrag bij bezorging €300,- was. En dat bleef er ... Lees meer