Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de eelco
de eelco - 20-08-2015 11:52:07
Computers & Telefonie

versterker is gemaakt in garantie periode maar bcc wil niet vertellen waarom de versterker stuk ging

Mijn hardman kardon versterker sloeg regelmatig om de 10 tot 30 minuten uit bij normaal gebruik(( dus niet de volume max )))...
bcc gebeld gezien ik hem maar een paar maanden had..
het was een showroom model maar volgens bcc gewoon zo goed als nieuw.
nu heb ik hem gisteren weer opgehaald en hij moet het weer doen(((word hopelijk snel aangesloten door een maatje want die doet het voor zijn werk en hobby want er moeten wel een paar apperaten op aangesloten worden)))..
nu heeft hardman kardon de hoofdprint en voedingsprint vervangen maar ze willen of kunnen niet zeggen waarom deze na een korte tijd al stuk waren.
ook volgens hardman kardon is de versterker gewoon zo goed als nieuw en dat het een showroom model was moet totaal geen probleem zijn..
nu is het me eerste keer dat ik een showroom model hebt gekocht maar ik krijg nu toch wel zo mijn twijfels of ik hier wel goed aan heb gedaan...
heb wel gewoon 2 jaar normalen garantie en heb er 5 jaar bij gekocht via bcc dus ik heb zeker 7 jaar een versterker ((mijn vorige versterker van bcc ging na bijna 5 jaar stuk en ik kreeg mijn geld gewoon terug ))..
wat zal de oorzaak kunnen zijn dat de hoofdprintplaat en de voedingsprintplaat stuk gingen en moet ik me zorgen maken dat het een showroom model is of maakt dat niet uit..