Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ra
rabena - 02-09-2015 18:17:29
Computers & Telefonie

Roaming kosten T-Mobile

Heb deze info naar t-mobile gestuurd:

reagerend op het door u verstuurde overzicht van de roaming kosten,
• t-mobile heeft aangegeven dat ik deze roaming kosten zelf zou kunnen bijhouden in de door t-mobiel ter beschikking gestelde app. naar nu blijkt is dit niet juist.
• uw medewerkster heeft zelfs een excuus gestuurd voor het ontstane misverstand, waarmee u m.i. aangeeft de fout welk gemaakt is in te zien.
• in het door u gestuurde overzicht is totaal niet te zien waar deze kosten gemaakt zijn, ik bestrijd dan ook dat ik deze data gebruikt heb.
• zowel in mijn auto (filipijnen) als bij mij thuis, (filipijnen) heb ik altijd wifi, aanstaan, dit geld ook voor de adressen van mijn familie en vrienden en hotels waar ik verbleven heb.
• nadat ik de afschrijving tegen kwam heb ik u meermaals getracht te bereiken op het daarvoor opgegeven nummer, echter de wachttijden daarbij waren enorm. heb om nog verdere kosten te voorkomen uiteindelijk de moed opgegeven u te kunnen bereiken, verwijt u dan ook dat ook daarmee u in gebreke bent gebleven .
• ben van mening dat als deze gebruik cijfers werkelijk gemaakt zouden zijn door mij, dan had t-mobile mij moeten benaderen over de extreem hoge kosten.
• in uw overzicht geeft u aan dat op 18-1-2015 € 595,62 op 18-1-2015 €145.27 en op 26.0.2015 er voor €1191,24 data verbruikt is, dat is niet alleen absurd maar kan gewoon niet omdat op die data ik continue in wifi omgeving ben geweest.
mijn verwijt blijft staan dat u heeft aangegeven dat ik de roaming kosten zelf zou kunnen bijhouden, dit naar nu blijkt helemaal niet zo is, en u klakkeloos een factuur stuurt van €3000.=

om u een idee te geven wat de opzet was van ons bedrijf en wat het resultaat is van uw huidige opstelling.

• arch’s fashion is in 2000 gestart om uiteindelijk voor onze dochter een extra bron van inkomsten te zijn.
drie jaar geleden is arch’s fashion in handen gevallen van een duits bedrijf, welk ons heeft opgelicht voor €10.000,= , de verloren rechtszaak en de kosten daarvan hangen nu nog steeds als een zwaard van damocles boven ons hoofd. hebben dan ook de afgelopen drie jaar met verlies gedraaid.
met de huidige stelling van t-mobile zullen wij genoodzaakt zijn om surseance van betaling aan te moeten vragen.

• het bedrijf arch’s fashion waar de telefoon en rekening bij behoort is jarenlang een trouwe klant geweest welk nu door de policy van t-mobile de nek wordt omgedraaid.

met dit schrijven neem ik pertinent de stelling dat ik u dit bedrag verschuldigd ben,
a. omdat de data niet door mij is verbruikt.
b. omdat de grondslag van de in rekening gebrachte bedragen nergens wordt onderbouwd.
zoals aangegeven heb ik gedurende mijn verblijf op die dagen wifi gebruikt, en neem daarmee het standpunt aan dat ik deze kosten niet verschuldigd ben.
• waar u mij als vaste gebruiker en trouwe klant van t-mobile nu zo behandeld overweeg ik om een klacht in te dienen bij de geschillencommissie elektronische communicatiediensten, kassa, en andere instanties welk al eerder hebben bericht over deze veel voorkomende klachten bij u, ik hoop echter dat dit niet nodig zal zijn en wij in onderling overleg tot en oplossing kunnen komen

men heeft gereageerd een incaso bureau te zullen inschakelen!