Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
frank0704 - 04-09-2015 14:01:56
Computers & Telefonie

Waar blijft mijn bestelde toestel?

Ik ben zeer ontevreden over de service die vodafone heeft te bieden. ik ben al jaren abonnee bij vodafone en nog nooit heb ik problemen gehad. tot afgelopen 30 juni.

op 30 juni 2015 heb ik telefonisch mijn abonnement gewijzigd en een toestel besteld.
dezelfde avond ontving ik via de mail de orderbevestiging, de factuur en een link naar postnl.
op de factuur stond vermeld dat de leverdatum 2 juli 2015 was. echter op die datum heb ik niets ontvangen. op 3 juli heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice. die gaven aan dat het toestel op 30 juni geleverd zou zijn en op 1 juli weer retour gekomen was. ik heb toen gebeld dat ik nooit een toestel heb ontvangen en dus ook nooit heb kunnen retourneren. het is vreemd dat ik een toestel bestel en dat het toestel de volgende dag al retour gekomen is.
vanaf 3 juli heb ik zeer regelmatig telefonisch contact gehad met de klantenservice, verkoopafdeling en het bedrijf dat de toestellen verzend. en elke keer hetzelfde verhaal. het retour moet worden ingeboekt was het standaard antwoord maar niemand kon mij zeggen hoe lang dat ging duren. ik heb begrepen dat dit door de it afdeling moest gebeuren omdat het een systeemfout betrof. wekelijks heb ik telefonisch contact gehad. er mocht niet eerder een toestel worden verzonden voordat het retour was ingeboekt. ik blijf dat vreemd vinden. het was bekend dat het toestel nooit de deur is uitgegaan en dat het een administratieve fout is geweest. alleen ben ik als klant daar de dupe van.
op 12 augustus werd ik eindelijk gebeld of ik een herlevering wilde. hieruit begreep ik dat het retour geboekt was. ik heb toen aangegeven een herlevering te willen. ook heb ik gevraagd wanneer ik een bericht kon verwachten. binnen 5 werkdagen zou ik geïnformeerd worden over de levering.
u kunt het al raden. geen bericht ontvangen dus voor de zoveelste keer maar weer bellen. bleek wederom een fout te zijn in het systeem. ik kreeg te horen dat wanneer de herlevering werd ingevoerd er spontaan een leveringsdatum ingevuld werd waardoor er dus nooit geleverd werd. er werd gezegd dat mijn herlevering in het systeem gecorrigeerd zou worden en binnen 5 werkdagen zou ik wat gaan horen. helaas ook nu geen nakoming van de afspraak. weer gebeld en nu zou er echt iets aan gedaan worden. afspraak dat ik binnen drie werkdagen iets zou horen. helaas wederom geen mail ontvangen. weer gebeld en kreeg voor de zoveelste keer te horen dat ik nog even geduld moet hebben.
maar om eerlijk te zijn is mijn geduld op. ik ben nu inmiddels ruim twee maanden verder na verlenging en bestelling en nog steeds heb ik mijn toestel niet mogen ontvangen. het abonnement is wel keurig omgezet. de bijbetaling voor het toestel van 160 euro is door mij betaald. alleen heb ik dus betaalt voor iets dat ik nooit heb mogen ontvangen. ik vind het jammer dat vodafone zo omgaat met de klanten. ondanks dat het probleem bij vodafone ligt en iedereen hiervan op de hoogte is, is het niet mogelijk om mij een toestel te zenden.