fr
door frank0704 Sep 4, 2015 om 14:01
Computers & telefonie

Waar blijft mijn bestelde toestel?

Ik ben zeer ontevreden over de service die Vodafone heeft te bieden. Ik ben al jaren abonnee bij Vodafone en nog nooit heb ik problemen gehad. Tot afgelopen 30 juni.

Op 30 juni 2015 heb ik telefonisch mijn abonnement gewijzigd en een toestel besteld.
Dezelfde avond ontving ik via de mail de orderbevestiging, de factuur en een link naar PostNL.
Op de factuur stond vermeld dat de leverdatum 2 juli 2015 was. Echter op die datum heb ik niets ontvangen. Op 3 juli heb ik telefonisch contact gehad met de Klantenservice. Die gaven aan dat het toestel op 30 juni geleverd zou zijn en op 1 juli weer retour gekomen was. Ik heb toen gebeld dat ik nooit een toestel heb ontvangen en dus ook nooit heb kunnen retourneren. Het is vreemd dat ik een toestel bestel en dat het toestel de volgende dag al retour gekomen is.
Vanaf 3 juli heb ik zeer regelmatig telefonisch contact gehad met de Klantenservice, Verkoopafdeling en het bedrijf dat de toestellen verzend. En elke keer hetzelfde verhaal. Het retour moet worden ingeboekt was het standaard antwoord maar niemand kon mij zeggen hoe lang dat ging duren. Ik heb begrepen dat dit door de IT afdeling moest gebeuren omdat het een systeemfout betrof. Wekelijks heb ik telefonisch contact gehad. Er mocht niet eerder een toestel worden verzonden voordat het retour was ingeboekt. Ik blijf dat vreemd vinden. Het was bekend dat het toestel nooit de deur is uitgegaan en dat het een administratieve fout is geweest. Alleen ben ik als klant daar de dupe van.
Op 12 augustus werd ik eindelijk gebeld of ik een herlevering wilde. Hieruit begreep ik dat het retour geboekt was. Ik heb toen aangegeven een herlevering te willen. Ook heb ik gevraagd wanneer ik een bericht kon verwachten. Binnen 5 werkdagen zou ik geïnformeerd worden over de levering.
U kunt het al raden. Geen bericht ontvangen dus voor de zoveelste keer maar weer bellen. Bleek wederom een fout te zijn in het systeem. Ik kreeg te horen dat wanneer de herlevering werd ingevoerd er spontaan een leveringsdatum ingevuld werd waardoor er dus nooit geleverd werd. Er werd gezegd dat mijn herlevering in het systeem gecorrigeerd zou worden en binnen 5 werkdagen zou ik wat gaan horen. Helaas ook nu geen nakoming van de afspraak. Weer gebeld en nu zou er echt iets aan gedaan worden. Afspraak dat ik binnen drie werkdagen iets zou horen. Helaas wederom geen mail ontvangen. Weer gebeld en kreeg voor de zoveelste keer te horen dat ik nog even geduld moet hebben.
Maar om eerlijk te zijn is mijn geduld op. Ik ben nu inmiddels ruim twee maanden verder na verlenging en bestelling en nog steeds heb ik mijn toestel niet mogen ontvangen. Het abonnement is wel keurig omgezet. De bijbetaling voor het toestel van 160 euro is door mij betaald. Alleen heb ik dus betaalt voor iets dat ik nooit heb mogen ontvangen. Ik vind het jammer dat Vodafone zo omgaat met de klanten. Ondanks dat het probleem bij Vodafone ligt en iedereen hiervan op de hoogte is, is het niet mogelijk om mij een toestel te zenden.

912 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Sep 4, 2015 om 15:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo frank0704,

Tja, Vodafone ....
Dit is al de zoveelste klacht.
Vodafone Webcare is hier actief en zal nog wel langs komen.
Wellicht dat dat een oplossing biedt.

Suc6

fr
door frank0704 - Sep 4, 2015 om 16:47
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 4 sep 2015, 15:05]Hallo frank0704,

Tja, Vodafone ....
Dit is al de zoveelste klacht.
Vodafone Webcare is hier actief en zal nog wel langs komen.
Wellicht dat dat een oplossing biedt.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Sep 4, 2015 om 17:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

[quote=frank0704 schreef op vrijdag 4 sep 2015, 16:47][quote=edrick3 schreef op vrijdag 4 sep 2015, 15:05]Hallo frank0704,

Tja, Vodafone ....
Dit is al de zoveelste klacht.
Vodafone Webcare is hier actief en zal nog wel langs komen.
Wellicht dat dat een oplossing biedt.

Suc6


?????
Als je wilt reageren kan dat in het grijze veld hieronder onder Reageren.
Typ je reactie en klik op Reageer.
Wil je reageren ná een quote zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat. Geef Enter. Typ je reactie en klik op Reageer.

Met vr.gr.

ho
door hopetobehelping - Sep 4, 2015 om 18:37
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste frank0704,

het is natuurlijk grote flauwekul wat Vodafone u vertelt. Als Vodafone u het toestel wil leveren dan halen ze het gewoon uit het schap, geven het aan een koerier en zorgen dat het bij u bezorgd wordt. Achteraf zien ze dan maar hoe ze het netjes in hun systeem geadministreerd krijgen.
Maar blijkbaar is de wil bij Vodafone onvoldoende aanwezig om u uw toestel te leveren en hun aangegane contractuele verplichtingen na te komen.

Als ik u was zou ik ze schriftelijk in gebreke stellen. Geef ze een termijn van 7 dagen om het op te lossen en hun contractuele verplichtingen na te komen.
Lukt ze dat niet dan annuleert u per direct de verlenging en eist u terugbetaling van de teveel betaalde bedragen. Met de verlenging is Vodafone een contractuele verplichting met u aangegaan en men dient deze na te komen.
Als uw verlenging geannuleerd is kunt u vervolgens (aan het einde van de 'vorige' contractperiode die wellicht al afgelopen is) kijken of u wilt overstappen naar een andere telecomaanbieder.
Hier leest u nog wat informatie hoe u dat terug kunt halen, klik hier en hier.

Vooral niet te aardig zijn tegen Vodafone, dat bent u eigenlijk al veel te lang geweest. Leg ze het vuur maar aan de schenen. Het is te gek voor woorden wat Vodafone met u uithaalt. Niet zo raar dat de klantenservice van Vodafone zo'n slechte naam heeft.
Hoop dat het snel goed komt voor u, anders heel snel wegwezen bij Vodafone.

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 4, 2015 om 18:49
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

En weigert Vodafone nu om jouw het geld terug te betalen, na het overstappen, wanneer dit afgerond is, storneer dan gewoon de laatste facturen bij Vodafone.
Vodafone zal dan een incassobureau op je afsturen -dat kunnen ze dan wel weer heel snel regelen bij Vodafone- maar laat Vodafone maar naar de rechter stappen wanneer ze dit geld terug willen.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Sep 7, 2015 om 10:00
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste frank0704,

Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: ""kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht""?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet, Jean-Pierre


Vodafone 24/7 Web Crew

edrick3
door edrick3 - Sep 7, 2015 om 10:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@frank074,

Nou, daar is de webcare dan.
Hopelijk is je probleem nu snel opgelost.
We horen het wel.

Suc6

19
door 1953 - Sep 7, 2015 om 11:08
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

En daar komt u nu pas mee?!

Dus Vodafone heeft zich niet gehouden aan de afspraak/afspraken.

Contacteer eerst eens met Vodafone, zie hun reactie van 10:00 uur jl.

Negatieve publiciteit houdt Vodafone niet van, getuige de reactie hunnerzijds.

fr
door frank0704 - Sep 17, 2015 om 07:21
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Eerlijk is eerlijk. Nadat ik met webservices contact heb opgenomen heeft Vodafone heel netjes gehandeld. Al na twee dagen ben ik telefonisch door hun benaderd en is er een toestel bij bij thuis afgeleverd. De dag na levering ben ik zelfs nog gebeld om te vragen of alles nu naar wens was. Mijn vertrouwen is weer terug in Vodafone.

19
door 1953 - Sep 17, 2015 om 10:06
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=frank0704 schreef op donderdag 17 sep 2015, 07:21]Eerlijk is eerlijk. Nadat ik met webservices contact heb opgenomen heeft Vodafone heel netjes gehandeld. Al na twee dagen ben ik telefonisch door hun benaderd en is er een toestel bij bij thuis afgeleverd. De dag na levering ben ik zelfs nog gebeld om te vragen of alles nu naar wens was. Mijn vertrouwen is weer terug in Vodafone.

Eind goed al goed! En u bent nu (voorlopig) een tevreden klant (zolang het duurt).

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer