Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ct
ctrking - 06-09-2015 19:58:10
Auto & Vervoer

Wat te doen als je je geld niet terug krijgt van een webshop.

Hoi,

op 11-8-2015 een onderdeel (raam schakelaar nissan note) besteld via de onderdelenlijn bij deijne.nl. 2 dagen later het pakket in huis met het verkeerde onderdeel.. was een kia raamschakelaar met een label van de nissan. afijn.. onderdeel retour gezonden en zou een het goede onderdeel opgestuurd krijgen. na een paar dagen e-mailen bleek dat ze het verkeerde onderdeel retour ontvangen hebben, maar het juiste onderdeel niet meer op voorraad!.
hierna telefonisch en via email overeen gekomen dat het geld retour zou komen.. nu bijna een maand verder heb ik nog steeds niks.. alleen loze beloftes. het gaat maar om 65 euro maar het zit me toch dwars. wat kan ik doen tegen zo een bedrijf? en hoe kan ik mijn geld terug krijgen? ik heb al een mail gestuurd naar de onderdelenlijn maar geen reactie ontvangen.

bij voorbaat dank voor jullie antwoorden.