Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

li
lindapinda1 - 25-09-2015 18:36:11
Computers & Telefonie

tele2

Geachte ls

ik heb een vraag / klacht betreffende tele 2 ik maak al ongeveer 2 jaar gebruik van de diensten van tele 2 tv en internet en bellen de laatste(bellen) maak ik geen gebruik van. sinds ongeveer 7 maanden is mijn internet dramatisch slecht en tv kijken is soms niet mogelijk. ik heb hierover al diverse keren contact gehad met de tele2 en zij hebben diverse acties ondernomen om het probleem op te lossen. echter na mijn laatste contact met de helpdesk werdt mij aangeboden om mijn contract kostenloos te beijndigen. u zult begrijpen dat ik hiemee geen genoegen kan nemen en vind dat tele 2 zich er nu makkelijk van af wil maken. (los het zelf maar op) wat kan ik doen om ze te bewegen om dit probleem opgelost te krijgen. voor alle duidelijkeid mijn buurman heef geen enkel probleem en is ook klant bij tele 2