Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kat7muis - 05-10-2015 11:59:51
Vakantie & Reizen

oostappen vakantiepark prinsenmeer

Wij hebben per abuis een reservering met daarna direct een annulering gemaakt bij oostappen prinsenmeer, vakantiepark in asten-lommel.
direct na de reservering heb ik gebeld met de servicelijn en gevraagd of er ook rookvrije huisjes op het park zijn.
nee, werd me gezegd, na verblijf van de gasten worden de huisjes schoongemaakt en dat moet voldoende zijn.

ik heb vervolgens uitgelegd dat mijn man astma patiënt is met daarbij herstellende van een longontsteking.
er van uitgaande dat dit voldoende was om te annuleren krijgen we een dag later een mail met daarin de mededeling dat we €209,53 mogen overmaken.

daarop heb ik gebeld met de boekingscentrale, verwezen naar mijn mail, ook dat ik per omgaande heb gereageerd op de voorlopige bevestigingsmail, die ik weer teruggestuurd kreeg, dat ik het geen pas vind geven een dusdanig absurd hoog bedrag moet betalen voor het niet kunnen verzorgen van een rookvrij huisje.

ik heb gezegd dat het bij deze alsnog geannuleerd is.
dat ik er van uitga dat het op misverstand berust.

er staat nergens op hun site dat er in de huisjes gerookt mag worden of te wel de informatie op de site is niet volledig.
had ik dit op de site gelezen dan had ik er simpelweg niet over gepiekerd om te boeken.
dit heb ik ook aangegeven in het telefoongesprek.

kunnen zij mij dwingen te betalen voor iets waar ik niets mee kan? moet ik dit tot een rechtszaak laten komen?