Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
monique_1 - 05-10-2015 12:33:08
Vakantie & Reizen

ontevreden vakantie

Recht op teruggave? zo ja hoeveel.
afgelopen zomer waren wij op vakantie we hadden een 4 sterren appartement geboekt.
bij aankomst bleek het 3 sterren te zijn en het was er heel erg smerig en de airco werkte niet naar behoren (op een gegeven ogenblik helemaal niet meer) het bed was waardeloos matras van 3 cm dik vele malen contact gehad met de hostess pas 2 dagen voor vertrek kregen wij een andere kamer (we waren 15 dagen) klacht in gediend op het vliegveld.
wat kan ik nu verwachten? (totale reissom was 2.300 euro