Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fa
fara74 - 08-10-2015 11:15:56
Elektronica & TV

Moet ik verzendkosten betalen bij defect product

Ik heb bij wehkamp een tv besteld. 29.95€ verzendkosten betaald. op de website staat dat het product door de bezorger wordt uitgepakt en op schade wordt gecontroleerd. tv werd bezorgd door postnl, maar voor de deur afgegeven. ik vroeg nog wordt het nog gecontroleerd, maar nee. postnl doet dit niet. ok, uitgepakt en ja hoor, scherm was kapot. gelijk wehkamp gebeld en de situatie uitgelegd. wehkamp zei dat het product uitgepakt moest worden door de bezorger. ook de behandeling van het omruilen was ik niet tevreden over. ik heb hierop alles bij wehkamp geannuleerd. maar krijg ik dan mijn verzendkosten terug. ik begreep dus van niet, maar ze zouden kijken. mijn geld voor de tv krijg ik wel terug. ik zou dan verzendkosten moeten betalen voor een defect product