Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
dennnnn - 16-10-2015 13:55:53
Garantie & Verzekeringen

Product inleveren na uitbetaling schade.

Mijn moeder heeft mijn 4 dagen oude telefoon in een emmer water laten vallen zo'n circa 4 maanden geleden.
samen zijn wij toen naar haar verzekering gegaan om de schade te verhalen. wij zijn toen naar een onafhankelijk schadebureau gegaan die een rapport voor ons hebben opgesteld waarin vast kwam te staan dat het toestel niet meer te maken viel.
oké prima! de verzekering keerde mij vervolgens 740 euro uit voor de geleden schade.

nu ontvang ik ineens een brief van haar verzekering dat ik zoals afgesproken ( ik weet van niets ) het toestel nog moet inleveren. terwijl ik deze allang niet meer heb. het verzekeringsbureau houdt nu voet bij stuk en willen binnen 14 dagen het toestel of het uitgekeerde geld bedrag terug. wat moet ik nu doen???