Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

in
inguljan - 08-11-2015 20:15:31
Voeding & Gezondheid

aanmaning Hello Fresh

Ik heb een gratis box van hello fresh van mijn zoon ontvangen. na deze gratis box heb ik een 2e box ontvangen en betaald. ik ontving elke week 1 box. omdat mijn kinderen een lange periode afwezig waren heb ik mijn account gepauzeerd. vervolgens kreeg ik na een paar weken toch een box geleverd, deze heb ik geaccepteerd, omdat ik dacht dat er bij hen een fout gemaakt was. dat kan gebeuren. ik heb de box aan een vriendin gegeven (gratis reclame).
toen heb ik een aantal weken geen box ontvangen omdat mijn account gepauzeerd was. zondag 27-09-2015 zou ik toch weer een box ontvangen. dit zou dus de 2e keer zijn dat ik ongevraagd een box zou krijgen. ik heb direct aan de klantenservice gemeld dat ik geen box besteld had. de chauffeur zei dat het geen probleem was en heeft deze box weer meegenomen.
klantenservice meldde mij dat ik 2 accounts had met dezelfde naam, dezelfde samenstelling van de box, hetzelfde adres en rekeningnummer. toen ik op de site wilde controleren bleek dat hello fresh beide accounts stilgezet heeft.
ik moet deze box toch betalen, er zijn inmiddels kosten bijgekomen.
het was voor mij onduidelijk dat ik 2 accounts had. omdat ik de levering gepauzeerd had, heb ik ook niet meer op de site gekeken. ik moet €95,- betalen voor iets waar ik geen gebruik van gemaakt heb. ik voel me misleid, dat heb ik ook in een aantal mailtjes gemeld, maar zij blijven bij hun standpunt en komen niet met een tegenvoorstel.