Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

el
ellengraaf - 15-11-2015 19:36:03
Computers & Telefonie

KPN oude bewoner

Sinds 2009 woont ik op mijn huidige adres, zolang ontvang ik ook alle achterstallige post die niet is omgezet. maar kpn is het meest hardnekkig. ik heb ook een abbonnement bij kpn en de vorige eigenaar ook zijn abonnementsgegevens komen nu op mijn email binnen maar ik kan het niet via mijnkpn wijzigen, kpn mag het niet wijzigen omdat de meneer gewoon optijd betaald, iedere poging die ik waag, trek ik aan het kortste eind. blijkbaar is het gerechtvaardigd om een abbonnement op een oud adres in stand te houden als je betaald. meneer is niet te bereiken "ze hebben het dit jaar al 5x geprobeerd" kunnen jullie hier iets mee? of heeft iemand hier een goede ingangshoek voor.