Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
frabregas10 - 17-11-2015 22:38:56
Computers & Telefonie

Opzeggen bij KPN

Hallo,

ik betaal al 2 jaar bij kpn een abonnement die ik destijds heb stop gezet via de telefoon. helaas heb ik er toen nooit meer op gelet en is me abonnement nooit stop gezet. nu ben ik tussen al me afschriften er vorige maand achter gekomen dat het nog steeds loopt. kan ik hier wat aan doen? kpn drukt me weg en kom geen stap verder. zeggen ook dat ze niks kunnen vinden. nu heb ik vorige maand een mail gestuurd dat ik het zat ben en nu echt wil opzeggen en het stop wil zetten. nu zie ik mijn afschrift weer en loopt het weer door. kunnen jullie me helpen? ik ben al meer dan 1000 euro kwijt in al die tijd.

help

gr richard sollie