Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

r.
r.snoeker - 18-11-2015 10:45:15
Computers & Telefonie

telefoongebreken

Ik heb ik mei een nieuwesamsung galaxy a5 gekocht met 2 jaar garantie bij the gsm store in alphen a/d rijn.
tijdens een gesprek valt soms het geluid weg.
op advies van de leverancier heb ik het sim-kaartje vervangen. dat hielp niet. de telefoon moet nu naar samsung worden opgestuurd. ik ben de telefoon dan 2 weken kwijt.
als ik het wel heb is de leverancier volgens kassa wettelijk verplicht een een leentoestel of een vervangend nieuw toestel te verschaffen gedurende de reparatieperiode. de leverancier weigert dit en gelooft niet dat dit in de wet staat.
kunt u mij zeggen waar ik de wettekst kan vinden en adviseren wat ik moet doen?

dank u