Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bo
boerenjongens - 18-11-2015 11:32:29
Computers & Telefonie

Mag een provider het opgespaarde beltegoed na beƫindiging laten vervallen?

Ik had een abonnement bij orange dat werd overgenomen door t mobile en in de loop der jaren heb ik een groot beltegoed opgebouwd. nu krijg ik ineens bericht dat het flex abonnement wordt stop gezet vanuit t-mobile. mijn abonnement bestaat uit 7,50 beltegoed en 10, 00 internet de aanbieding is 17 euro en mijn beltegoed vervalt. het bedrag dat ik in al die jaren heb opgebouwd vervalt aan t-mobile. hierover heb ik met de klantenservice gebeld. volgens de telefoniste krijg ik een mooie aanbieding want in mijn nieuwe abonnement is het gratis bellen, sms'en en internetten tot 1 gb. ik zie alleen het voordeel voor mij nog niet. mijn abonnementsgeld blijft hetzelfde en mijn opgespaarde geld ben ik kwijt. de telefoniste wimpelde me af met dat ik maar een online klachtenformulier moest invullen via de website. deze heb ik helaas niet kunnen vinden ik wordt door de website weer terug verwezen naar dezelfde klantenservice. heeft iemand hier ook ervaring mee? hebben jullie tips over wat ik nu kan doen? alle tips zijn welkom.

groetjes